Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

hamis emlékek2

2010.09.22. 07:15 | Andilona | Szólj hozzá!

Érdekes, de a hamis emlékeim mind a dédiék lakásával függnek össze, bár erre csak most jöttem rá. A következő emlékem ami állítólag nem történt meg úgy öt- hat éves koromból származhat. Ültünk anyuval a konyhaasztalnál, és a nagybátyám megállt felettünk. Kosszú kötött piros sál volt a nyakára tekerve. A sál két végén keresztben fehér és kék sávok voltak. Orrhangon elpanaszolta anyunak, hogy az orrpolipja annyira rosszabbodott, hogy muszáj megműteni. Pici voltam, azt hogy műtét nemigen értettem -a mi családunkban nem volt divat betegnek lenni, kórházat sem nagyon láttam még- de a polip valami szörnyű dolognak hangzott, meg is jegyeztem egy életre -összekapcsolva a szót a nagybátyám náthás orrhangjával és könnyező szemneivel.

 

Azután emlékszem, hogy pár hét múlva megint megáll felettünk és azt mondja: örül, hogy túlesett a műtéten, azóta semmi baja.

És most jön a dráma:

már felnőttként elkeveredtem egy nagyon tündéri -bár a szakmájához annyira azért nem értő fodrászhoz. Érdekes történet, épp az első férjem válóperére készültem, és okosan úgy döntöttem, befestem a hajam. Vettem is egy vörös festéket és ahogy kell, bekentem a fejem. Azután valamit elszúrhattam, mert olyan rikító piros lett a hajam, hogy manapság a lelkét is eladná érte egy divatbaba. Csakhogy akkoriban még megdöbbenést, sőt, megbotránkozást keltettek az ilyen extrém dolgok. Péntek délután volt, hétfőn reggel irány a bíróság. Mit tehetek? Elkezdtem gyorsan fodrász után rohangálni. Akkoriban még nem volt ügy egy fodrász, bárki megfizette, ezért csak a harmadik helyre fértem be az Évikéhez.

Nos, ő szenvedett rettenetesen orrpolip gondoktól. El is meséltem neki, hogy a nagybátyám megszabadult a bajtól egy műtéttel, mire Évi azt válaszolta, hogy már négy műtétje volt, de egyre nagyobb polip nő vissza.

Persze legközelebb megkérdeztem a nagybátyámat, hogy neki nem nőtt-e vissza az orrpolipja mint kedvenc fodrászomnak, mire szó szerint kiröhögött. Ugyanis neki soha nem volt ilyesmije!

 

Akkor viszont miért, hogy nem is egy, de rögtön két különböző idejű emlékem is van róla?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr12314088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása