Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Gigi története

2011.02.26. 21:31 | Paranormal | 8 komment

"Szia!
 
Örömmel láttam minap, hogy újra elindult az oldal :)
Megmondom őszintén, nem nagyon hittem 100%osan a kísértetekben, paranormális jelenségekben tegnap éjjelig.
Történetem a következő.:
 
 
Pár napja nem igazán tudok aludni, és egyedül tartózkodni a lakásban. Miért? Mert a szemem sarkából mindig egy kis szürke árnyra figyelek fel, de mire oda nézek, eltűnik, és egyfolytában úgy érzem, valaki figyel.
Tegnap éjjel pedig olyan hajnali 3óra körül arra ébredtem, hogy az utcában az összes kutya éktelenül vonyít. Van egy 10 hónapos gyermekem, aki velünk egy szobában alszik. Felkeltem az üvöltésre, és arra, hogy a kislányom mocorgott. lenyugtattam és visszafeküdtem. ÉBREN voltam,alig csuktam le a szemem, a bal combomon egy erős szorítást éreztem, és hogy húz valaki.
 
Persze azt hittem a párom szeretne hozzám bújni, vagy álmodik,és csak reflex. De egyre erőteljesebb lett a szorítás, annyira, hogy már fájt, így lenyúltam a takaró alá, hogy megfogjam a kezét. De meglepetésemre nem volt ott a keze... sőt, háttal feküdt nekem és aludt mint a bunda. Gondolhatjátok, hogy bepánikoltam. Nem tudtam sírjak, vagy sikítsak fel, egyszerűen nyakig betakaróztam, összeszorítottam a szemem, és nyugtattam magam,h ez nem történhetett meg, biztos csak álmodom.
 
De nem, ébren voltam. Annyira, hogy azt is éreztem,hogy újra megfognak, és húznak lefelé, és vibrálást éreztem. Ekkor hirtelen rántottam magamon egyet, és a szorítás is, a vibrálás is abba maradt. Teljesen megszűnt. Nem tudom mi lehetett ez, de biztos, ilyet még az előtt soha nem éreztem. Még most is érzem ahogy szorítja a lábam. Szóval aludni szerintem ma sem fogok... nem tudom mit tehetnék, mindenki mást tanácsol: fehér gyertya, de egy, 4 gyertya a szoba sarkaiba, csak imádkozzak... stb... szerintetek?
 
Üdv.:Gigi"

Köszönöm a történetet, remélem jobbra fordultak az események! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr372693550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peky18 2011.02.28. 21:51:56

Szia Gigi!!! Nekem is szoknak lenni ilyen latomasaim, ah azt mar megirtam. Nekem is csak szemszogbol jelennek meg, epp ugy, m. neked. Az az erdekes, mindig jobbrol balra suhannak, talan csak 1x lattam balrol jobbra suhanni. Mindig van egy idoszak, amikor latomasaim vannak, tehat, nem mindig, vagyis nem egesz evben, hanem csak valamikor es akkor tobb napig tart.

Bogsza 2011.03.04. 15:34:55

Szia!
Vannak olyan dolgok,hogy a kisgyerekek(ők még látnak mindent) hogy véletlenül felnyitnak egy dimenzió-átjárót, és így ki-be mászkálhatnak a halott lelkek a házadban.Tudok egy módot hogy tudod kiűzni a szellemeket a házból:
Gyújts meg minden helységben egy gyertyát, és tegyél kisebb tányérokba himalájai sót(ezt is minden szobába) és a sót hagyd kint 3 napig és utána ha ilyen problémáid voltak szerintem meg fognak oldódni :)

domika129 2011.03.15. 12:20:48

szerintem a ha démon akkor ne de ha szellem akkor hívj szellemüzöt a démonnál azért nem jó mert a paranormal activity egyik jelenetében a webes oldalon egy démon üzöt hivó lány megszálta a démon és halálra verte.vagy szellemtáblát mint abban a filmben vagy egyszerüen szorj lisztett a földre akkor látszanak a lábnyomok

warrior0919 2011.03.22. 20:38:48

Szia!!

Remélem a gondjaid megoldódtak!! De semmiféleképp ne csinálj szellem, és ördögűzést!!
Mert attól csak rosszabb lesz... A paranormal activity meg jó film, de nem hiszem hogy igaz... :) Ebben az esetben imádkozz istenhez, hogy segítsen elűzni őket!!!!! Ez biztos megoldás!!!!! Remélem segíthettem.

Üdv.: Zoli

Kloppi 2011.03.24. 10:05:48

Szia

Szerintem is mond el egy imát lefekvés előtt, ha hiszel Istenben ha nem.
n még azt javaslom neked, hogy ne félj mert azt biztos hogymegérzi rajtad és akkor lehet hogy rosszabb lesz a helyzeted.

VEx Bittersweet 2011.05.01. 17:13:36

Üdv!
Egy okkult dolgokkal foglalkozó barátnőm az Atlantiszi gyűrűt javasolta ilyen esetekre. Egy erndkívül egyszerű ám annál ősibb és hatásosabb minta. A netem is megtalálhatod.Csak fel kell rajzolni a falra ( a méret nem befolyásolja a hatását) és már árasztja is a ,,fehér fényt" Nekem bevállt!(bár nálam ennél enyhébb dolgok voltak)
Minden jót!

Müzlike 2012.12.25. 20:42:17

Énj nap, mint nap tapasztalo ilyen paranormáis jelenségeket.

Győri Szilvia 2013.11.01. 16:59:06

szerintem hívj médiumot, meg papot, és végeztess ördögűzést. ne áldasd meg a házat, az csak ront a helyzeten. ördögűzés, vagy tisztítás kell.
süti beállítások módosítása