Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Hahó mindenki!!!

2011.01.13. 18:15 | Andilona | 15 komment

Nálunk fel-le kapcsolgatják a villanyt, de most különösebb dolgok nem történnek...  Van valakinek új története?

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr662581698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kokoquad 2011.01.16. 12:14:07

Üdv. Én új regisztrált vagyok. Van egy videóm amit egyik cimborám készített nálunk a faluban. Abban a házban elég sokszor történnek fura dolgok ezért többször kirakta a kamerát és már kétszer sikerült is rögzítenie valami paranormálisat. Az lenne a kérdésem hogy van e valaki akinek van kedve ilyen helyen evp-t készíteni,és videózni ha igen, az írjon a videóhoz kommentet! Ja és szeretném kikérni a véleményeteket a videóról. Abban mindenkit biztosítok hogy nem hamisitvány. Kb 5perctől kezdődnek a dolgok. Itt a link: www.youtube.com/watch?v=FXI6qmZkiVA És ha valaki felfedezne valamit a videón (evp,stb) az kérem szintén a videóhoz kommentben jelezze.

maning xxl 2011.01.23. 21:13:33

Paranormal foglalkozi még egyáltalán ezzel az oldallal?

szaboredony · http://www.szabo-redony.hu/ 2011.01.28. 09:21:46

Mi????
------------------------------------------
www.szabo-redony.hu/

Adam13 2011.01.31. 14:55:17

Hali.Ádám vagyok és egy újabb történettel álok most elétek.
Nem olyan régen mamámnál aludtam. Feküdtem lefele és a tetőről valamilyen nyikorgás, lépkedés hallatszott nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Ó biztos csak a szél játszik az antennával.
Pár nappal később ébredek felfele és a padról lépkedések hallatszanak, de úgy ahogy mondom lépkedések. Há mondom megyek megnézem biztos csak felment valaki valamiért, hát ilyen gyerek gondolkozás. Oda értem a pad feljárathoz Zárva. Nem értettük. Mamám mondja "menjél fel nézd meg lehet hogy csak egy macska volt" mondta. Felmentem nem láttam semmit aztán lemegyek és azt mondja nekem "lehet hogy tényleg macska volt" mondja " Pontosan olyan hang volt mint ahogy én lépkedtem". De azért a macskának nincsenek olyan léptei mint nekem. Azért van egy kis különbség.

Adam13 2011.01.31. 15:04:06

Van egy másik érdekesség.
Valamikor novemberben a dzsekim zsebében találtam 5 hrivnyát (Ukrajnai pénz nem) na mondom jó van vissza rakom had kamatozzon hátha nem kellesz Erste bank.
Decemberben bejött a nagy hideg fel kell venni a meleg dzsekit. Jó van pár hét maradt a suliból találok 10 hrivnyát a zsebembe jó van örülünk neki. Most a múlt hét folyamán 10 kopeket találok a cipőmbe ( A jobb lábam cipőébe, szóval értitek). Érdekes. Vissza rakom. Aztán már otthon levettem a cipőt keresem a 10 kopeket és már nincs. Keresem-keresem nincs. Erre meg a másik cipőmbe találom meg.
Tudom elég viccesen hangzik. De ez van.
Ön kinél bankol?
Hát a cipőmnél :D

Fru92 2011.02.05. 13:52:24

Ádám!Te egy kicsit viccesnek fogod fel ezeket a dolgokat.Nem szép dolog.Remélem tisztában vagy vele,hogy neked ez balszerencsét fog hozni.

Adam13 2011.02.07. 14:35:44

A cipős meg a dzsekis komolyan írtam. De már viccelődni se szabad hát de komolyak vagytok!

Bogsza 2011.03.04. 16:12:59

Sziasztok
Nekem is van egy történetem.(vagyis inkább jelenségeim)lehet hogy hallucinációk, de nem nagyon hiszem.Nálunk van fent egy folyosó, és ott sokszor ahogy bámulok bele az ablakba(szemben van egy ablak) árnyat látok elfutni.Más dolgok,mint például a rejtélyes hangok is előfordulnak felénk.Néha csak egy magas bíí, máskor egy teljes szó.Sokszor érzem hogy alvás közben valaki figyel, de ha odanézek senki sincs ott.Amikor csinálom a leckét, akkor is érzem hogy valaki ott van, és amikor hátranézek, akkor olyan 1 másodpercig látok egy árnyat, majd az eltűnik.Egyszer iskolában is történt velem ilyet, és rémületemben elhagyta egy hang a számat a tanárnő észrevett.sokan néznek hülyének, mert mindenféléket látok.Elmosódott színes alakok...stb...egyszer még egy olyan UFO-szerűséget is láttam.Szellemet is idéztem,és amikor énláttam egy embert, azt senki más nem látta....Tudna valaki segíteni?

Köszi előre is

Łastßreath 2011.03.04. 16:52:19

Helóka!
Nálunk nagyon sok minden történik amióta csak az eszemet tudom. A szüleim meg a többi családtag nem nagyon foglalkozik vele, de engem azért néha megrémítenek a dolgok.
Tulajdonképpen azt szeretném megtudakolni, hogy kinek is kéne elküldenem hogy mik is szoktak történni? Jó lenne ha másokkal is megoszthatnám. ;)

Bogsza 2011.03.05. 15:10:57

Én 12 éves vagyok.

Adam13 2011.05.15. 08:45:07

Gyerekek én már megint lépkedéseket hallottam!
Annyit Előszóként ide írok hogy én ilyen vándor lélek vagyok hol mamámnál alszok hol anyukámnál. Ez most anyukámnál történt.
Tegnap dolgozok kint a kertben dolgozok nagyba erre valami csattanás. Bemegyek a házba, semmi. Kimegyek vissza, folytatni a munkámat. Befejeztem bemegyek, hogy igyak meg egyek. Erre lékedéseket hallottam a padról. "Na mi a fene" mondom magamba. Felmegyek a padra körbe nézek semmi. és az én mozgolódásom a padon ugyan olyan volt mint amit hallottam.
Sokszor elgondolkodtam azon, hogy lehet hogy a jövő kihat az én jelenemre, a jelenem pedig vissza hat a múltba. Én ezt úgy képzeltem ezt hogy mint például most is, hogy lépkedést hallottam felmegyek semmi nyoma lépkedésnek pedig iiigen vastagon van ott a por és én ahogy lépkedtem vissza hatot a múltra. Az amikor én hallottam, az a pár perccel későbbi énem volt. Vagy például a mamámnál lévő eset. Az is pont ugyan olyan lépkedés mint az enyém. Ezen sokszor elgondolkodtam.

BosziGirl 2011.05.22. 16:52:19

Sziasztok!
Tavaly nyári szünet előtt kitaláltuk hogy bent maradunk a suliban (persze tanárral) mert az a hír járja hogy a régen meghalt Erzsi néni (a wc-ben halt meg szívrohamban) "szelleme" esténként ott kísért pontban éjfélkor. Fent is maradtunk éjfélig de nagyon nagyon megijedtünk mivel nem bírtuk kinyitni azt az ajtót amit amit tegnap csináltak meg! Szegény Luca már ájulás határán volt amikor kinyílt az ajtó magától. Kilöktünk egy fiút. Semmi. Úgy döntöttünk inkább nem megyünk be wc-be. Aztán egyik oszt.társam mégis kiment. Abba a wc-be amiben meghalt erzsi néni. Semmi. Amikor én mentem ki meg luca akkor valami sötét árnyat láttunk és becsapódott az ajtó. Az volt az első és utolsó nap amikor a suliban aludtunk.

Adam13 2011.05.24. 16:02:37

UFO-s történetet is lehet írni?
Abban is volt részem.

Glambert Ł 2011.07.19. 01:38:08

nálunk régebben volt ilyen, de mára már megszűnt :) azért nem emlékszem rá, mert még kicsi voltam akkor nagyon :)
süti beállítások módosítása