Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Fanni története

2011.07.08. 12:12 | Paranormal | 15 komment

Sziasztok! Fanni vagyok 14 éves.

13 éves koromban, nyáron történt az eset. Régebben is történtek furcsaságok. Eltüntek dolgok, és egy olyan helyen kerültek elő, ahol semmi sem volt, és észrevehető. Zajokat hallottam. Csoszogást, csattanást, pattogást.
éjjel úgy 1:30 körül arra riadtam fel, hogy vihar volt, és be volt dugulva a fülem. Az ágyban feküdtem, és egyszer csak valaki/valami megfogta a vállam, és a tarkóm. Oda fordultam. Két dolgott mondot. Az egyik: Az enyém vagy. A másikat nem értettem, de valami más nyelvü dolog lehetett. Egész reggelig sírtam. Nagyon megilyedtem. És az a legfucsább, hogy dörgött az ég, eltünt, és a fülem is kitisztult, ahogy eltünt.
Máskor pedig egy fénylő pici gömb alakút láttam, ami egyik pillanatról a másikra eltünk. Illetve azóta is hallok motoszkálást, pattogást. És még valami. Volt egy fekető csillogó kövem, amit még régen egy barátnőmtől kaptam. Mindig a szekrényen volt. Amikor az az izé megjelent, eltünt, és azóta sincs, meg nem úgy mint más tárgyak, amik 1-2 nap után előkerültek. Senki más nem hall ilyeneket, csak én. Apai ágról a nagymamám is már látott szellemet. Neki a halott keresztapja jelent meg. Más a családban nem.
Egyszer beálltam a lépcső alá, ami mindig recsent, de csak éjjel. Olyan mintha valaki járkálna rajta. Egyik este beálltam alá, és ezt kérdeztem "Szellem itt vagy?" És egy nagyot recsent.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr923050041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangaangi 2011.08.25. 16:49:16

Ez jó történet, tetszet...mármint, hogy érdekes, persze a többi is az,de ezt konkrétabbnak érzem, mint a többit,amit eddig olvastam. Én is szívesen találkoznék csak szellemekkel, de sajnos nekem másból is jutott bőven... amit mindig is tudtam kezelni, de rám is hozták már a frászt ezek a "szellemek" Viszont díjazom, hogy nem féltél és utána jártál a dolognak, így tudtad, hogy mivel állsz szemben. Én sokszor azt kérem, bár ne tudnám...-.-"

Worman 2011.11.04. 19:20:05

Szia !
lényeggel kezdem ha nem baj !
megfogta a nyakad és azt mondta hogy az enyémvagy ?
már bocs de én szerintem akkor az nem szellem volt a szelemk ojan entitások amellek nemlépnek konkrét kapcsolatba az egyszerű eberi lényekkel.
és mielött megkérdeznéd hogy szerintem mi az most megmondom hogy csak tippem van de utána fogok nézni !
ja és ha megint látod vagy hallod . akkor megkérnélek hogy erre az email címre ird le nekem hogy mit tapasztaltál transzformersz15@freemail.hu
Szeva !

yadro 2012.01.17. 16:55:15

A storyd első része az sima alvás-paralízis. Nálam is pontosan ez történt. Nem okoskodásként írom csak azért hogy legalább ettől ne félj hogy elkap valami avgy valaki.

Sachia 2012.02.04. 20:14:02

Ha alvási paralízis lett volna, nem tudott volna megmozdulni.

Wolodyan 2012.02.23. 15:39:56

Elnézést, hogy így hozzá szólok :
Mivel a történet eleje sok fiatallal megesett, minthogy még érzékenyek a normál világon kívüli térre.... ha nincs megfelelő fizikai magyarázat, mert mindig a racionális dolgokat kell először számba venni. Nos a szellemi jelenés kézzel nem fogható és az optikai rendszerek (ilyen a szem is) csak kivételes esetekben látják őket.Viszont hangjelenség akad és tárgyak is elmozdulhatnak. De a rágyi elmozdulást akár maga a személy is kiválthatja egy erős lelki trauma után akaratlanul. Amit leírtál az inkább más síkok lényeire utal (infernus), de nem lehet kizárni olyan kis heccelőket sem amiket a mai tudomány még nemképes érzékelni és csak a meséink világában léteznek. Legközelebb figyelj minden apró jelre körülötted: mozgás a látás perifériáján, hőmérséklet változás, nem oda illő hanghatás, fizikai változások a testeden (tudatunk akaratlanul is reagál különböző jelenlétre) de a legfontosabb őrizd meg a hidegvéred és gondolkodj racionálisan.

Borocykaaa 2012.03.31. 14:01:16

Szia Fanni! En is 14 vagyok es 13 eves koromtol keresnek fel jelentosen p.normalis lenyek.
van egy blogom,de csak most csinaltam. Esetleg kapcsolatba lephetnenk e-mail-on vagy facebookon.

Klári2000 2012.04.06. 16:16:38

Ez durva...............ugyanis a mi házunk is szokott recsegni.Este a lépcső szokott nagyokat reccsenni .......ezek az ilyenek annyira .....nem is tudok rá mit mondani. :/

Klári2000 2012.04.06. 16:16:38

Ez durva...............ugyanis a mi házunk is szokott recsegni.Este a lépcső szokott nagyokat reccsenni .......ezek az ilyenek annyira .....nem is tudok rá mit mondani. :/

ZsÓfI 2012.06.27. 22:18:19

Hello! Velem is majdnem ugyanez történt. Épp lefeküdni készültem mikor a combomat és a hátamat csak épp hogy meg érintette valami és ugyanezt mondta hogy :az enyém vagy. Én most vagyok 13 éves és ez kb 2 hónapja történt.

arshine 2012.07.07. 12:24:10

Szerintem ha a lépcső alá álltál ( ami nagyon nagy bátorság) és a kérdésedre is felel akkor vannak ilyen táblák amikre lehet a szellemnek is írnia vagy valamilyen kis " játékot" is csinálhatnál vele ,hogy pl: két reccsenés igen egy pedig nem vagy valami ilyesmi. Még azt hallottam,hogy vannak olyan emberek akik látják a szellemeket és ezeket az embereket a szellemek felkeresik valamilyen oknál fogva,hogy segítsen nekik a földi ügyük elintézésében.

Antoncy 2012.07.23. 12:56:35

Ez elég érdekes....bár engem már nem hatnak meg az ilyen dolgok....én együtt élek egy szellemel...mindig szétrakja a cuccaim.....sőt egyszer még a kedvenc magassarkú cipimet is eldugta....a furcsa zajok és az ajtónyitogatás ha már nem lenne hiányozna.....így nőttem fel és nem is szeretném ha eltávozna:)sosem érzem magam egyedül:)azt hiszem ez a szellem valaha a mi házunkban lakott,megtaláltam a padláson a régi club tagságiát...sosem bántana engem és én sem őt:)

Zsolti A Béka 2014.03.05. 22:56:53

Hajlok rá,h nem szellem volt. Szellemek nem akarnak megijeszteni,nem akarnak birtokolni,nekik álltalába segítség,ill meghalgatás kell,de ami a leg fontosabb,h nem beszélnek hozzád idegen nyelven. Vigyázz vele.

szervonszki 2014.05.26. 11:11:32

sziasztok nemtudom hogy él e még a blog de lene egy tanácsom AZONAL forduj valami szakértöhöz mert a jelek egy démonra utalnak nagy baj is lehet a vége ja aki megkérdezné hogy ezt honan veszem onan h egy szelem es más lények nem igy viselkednek csak a démonok akarnak uralni es a démonok nagyon veszéjesek ha valaki ismer szakértöt rögtön segitsen szegénynek

szenszo 2017.05.19. 15:01:56

Szia! Ugyebár írtad hogy eltűnt a fekete köved... Nos. Sok olyan kő van amikről azt mondják, hogy szerencsét hoz, megvéd stb. Az én kis feltételezésem az, hogy lehet hogy azért vitte el a kövedet, mert ez is ilyen volt (például megvédett) és a szellem pont ezért vihette el!
süti beállítások módosítása