Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Az öreg szellem. Niki esete

2011.03.06. 13:14 | Andilona | 7 komment

Köszi Niki! Andilona


Szia! Nem tudom él-e még az oldal de én még csak most találtam rá és elolvasva a történeteket úgy gondoltam én is megosztom az enyémet, mert szellemek igen is léteznek!

Egy teljesen átlagos délután volt leszámítva, hogy az eső megállíthatatlanul esett. Buszoztam hazafelé. Utálom, ha valaki mellém ül, ezért kiválasztottam az egyetlen üres helyet. Szorosan a párás ablakhoz húzódtam. Nem hiszem, hogy véletlen volt, de a lényeg az, hogy épp a szomszédunkkal történt szomorú esetre gondoltam amikor a párás ablakon tisztán kirajzolódott egy öreg,ráncos arc. Persze felsikítottam és mindenki rémülten szólongatott körülöttem, de válaszolni nem tudtam. Az arc megmernék esküdni, hogy a szomszéd néni arca volt. Illetve a volt szomszéd nénié. Felakasztotta magát nem egészen egy nappal ezelőtt. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy jó viszonyban voltunk. Anyám egyenesen utálta, én csak kinevettem. Azt mondta gonosz szellemeket hoztunk a házba és, hogy a mi szellemeink nem hagyják őt éjszaka aludni. Aztán persze később egyre több dolgot fogott ránk, vagyis a szellemeinkre. A végére teljesen becsavarodott és a házból se nagyon járt ki. Néha hallottam, hogy kiabál.

Amint leszálltam a buszról (elég sokkos állapotban voltam még akkor) elkezdtem szaladni hazafele. Berontottam a lakásba és azonnal felhívtam a barátomat. Mindennél jobban vágytam valakire aki megnyugtat, átölel és azt mondja: biztos csak nagyon kimerültél és odaképzelted, mert ez lehetetlen, hogy valóban megtörtént. A barátom megígérte, hogy egy óra múlva nálam lesz úgyhogy addig gondoltam megfürdök. Van akiket az evés, van akiket a kiabálás nyugtat meg engem egy forró fürdő. Megengedtem a vizet, beleborítottam a tusfürdőt, levetkőztem és belemásztam a kádba.
Lassan tényleg elhittem, hogy csak képzelődtem. Már egészen megnyugodtam amikor a tusfürdős flakonért nyúlva valami mást tapintottam ki. Egy kezet. Méghozzá egy öreg kezet. Azonnal elkaptam a kezem és a kád azon pontját néztem ahol az imént éreztem, de semmit sem láttam.
Nem tudom meddig feküdtem a kádba remegő térdekkel csak azt tudom, hogy amikor végre elég bátorságot gyűjtöttem ahhoz, hogy kiszálljak a vizem már jéghideg volt.
Akkor már nem hittem, hogy csak képzelődök. Percenként a hátam mögé lestem és minden helyiségben sorra kapcsoltam fel a lámpákat. Amikor megjött a barátom azonnal elkezdtem mesélni neki és elmondtam, hogy szerintem a szomszéd néni szelleme kísért. Persze a barátom átölelt, simogatott, nyugtatott és végighallgatott , de láttam rajta, hogy nem hiszi el. Amikor megunta és felállt, hogy most már mennie kell, hiába kérleltem, hogy maradjon. Úgy döntöttem miután elment, hogy ágyba bújok és holnapra elfelejtem ezt az egész hülyeséget.
Aznap este rémálmom volt. Álmomban a szomszéd néni kiabált, majd egy nagy csattanást hallottam és a következő kép az arca volt, ahogy gúnyosan nevet és azt suttogja: Most te jössz!
Sírva ébredtem, de nem csak én voltam az egyetlen aki sírt a szobában. Anya az ágyamra ült és elmondta, hogy a barátom anyukája balesetet szenvedett és az intenzíven van. Azt mondta csak egy nevet ismételget mindig: a szomszédunk nevét.
Még aznap este összecsomagoltam és sírva könyörögtem, hogy vigyenek el onnan. Azóta kolis vagyok.

Nem tudom, hogy a szellem a házunkban van-e még. Én megpróbálok minél kevesebbet hazajárni. A barátom szakított velem mert engem okolt az anyja balesete miatt. Az életem attól a naptól kezdve gyökeresen megváltozott...

Niki

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr732715089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MJfan01 2011.03.07. 14:27:19

Jaj szegééény Niki :'( Ez nagyon rossz történet.Az a szomszéd néni inkább fogta vna be a száját! Istenem,hogy lehet vki ekkora izé?:S Nadehát...amúgy Andilona: küldtem neked egy történetet,ami ugyanolyan igaz,mint a többi,és fontos lenne,ha feltennéd ide.És általában még sokminden történik velem,de az 1/5 részét küldtem be kb.Köszi szépen!Barby

MJfan01 2011.03.07. 14:30:04

Szegény Niki!Úgysajnálom.:'( Remélem,idővel jobb lesz a helyzeted!Mi mindenben támogatunk.=) | Andilona,az esetek,amiket küldtem,azok kb. a megtörténteknek az 1/5-e,de azokat feltennéd ide,kérlek?Köszönöm.Barby

MJfan01 2011.03.07. 14:30:37

Bocsi a két kommentért,csak nem jelezte ki,hogy kommenteltem.:S

paranormal 2011.03.19. 10:37:39

szia ha van még olyan történeted amit megosztanál valakivel akkor velem is megoszthatod met paranormális esetekkel foglalkozok ..ha valami érdekeset tapasztalsz kérlek küld el nekem a parapszichologia@freemail.hu címre előre is köszönöm.

Peky18 2011.05.14. 05:36:14

Sziasztok!
Tegnap este apum es a tesom elmentek koncertre a falunkban (BIKINI), igy ketten maradtunk anyuval. En neztem a TV-t, anyu PC-zett, 1xcsak a konyhaban vmi zorges. Anyu odament es az asztalon felborulva talalta a feldecis poharat tojasos likorrel. Meg nem ontottuk ki, elfelejtettuk. Voltak nalunk vendegek. Vis ket poharbol az egyik felborult. Az volt az erdekes, h nem pottyant le az asztalrol, pedig eleg szelen volt. Nem ertettuk, nincs a poharak korul semmi, huzat sem volt, akkor miert borult fel? Kerlek kommentaljatok, koszike!!! Pusz!!!

Mate811 2011.07.29. 13:39:37

@Peky18: Gratulálok ha ti csak gépezni meg tv-zni tudtok ha vendégek vannak...
süti beállítások módosítása