Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Szöllősi Norbert története

2011.07.08. 11:39 | Paranormal | 15 komment

Sziasztok!
Velem az elmult években olyan dolgok estek meg amiket nem értek furcsának és ilyesztönek találok.
Évek otta a szobámba mocorgást pakolást és mozgást vettem észre.Ez nem igazán foglalkoztatot csak az elmult honapokban történö dolgok nem hagynak nyugodni.Én északa dolgozom hajnalba vagy regel érek haza.Mikor haza érek bekapcsolom a számitogépet netezem aztán tv-t nézek.Néha elöjön valami furcsa érzés mintha nem csak én lennék a szobámba hideg fuvalat a lábomon vagy a karom és a tarkomon,kopogás az ablakon (le van huzva a redöny és az ablak kopog) lámpa katogni kezd ilyenkor (lecseréltetem hátha az volt a baja hogy régi de nem ugyan olyan katogás és duranás ismétli saját magát).Számitógépezem és valaki el kezd pakolni a szekrényembe.Ezek a dolgok anyira nem is riasztanak de amik mostanság történek egyre inkább.Kezdöt azal hogy ha ki léptem a szobámbol és mentem vissza ládtam  hogy sötét alak vár vissza és ilyenkor hidegrázás törrám.Párhonapja arra épbredtem hogy ott ál valaki az ágyam melledt és figyel fel rijadtam (fél homály van a szobába nincs korom sötét) oda kapok és egy hideg vékony hoszu ulyú kezet fogok a kezembe nem szoritotam csak tartotam és néztem az a lakot de nem látam csak eggyre csuszik ki a kezemböl a kéz majd hatalmas nagy csatanás a lámpából mintha szét durantak volana az égök felkapcsoloma tévét és aztán a vilanyt nem látok semit az égöknek semi baja és semmi furcsa a szobámba.Ekkora már keztem ki leni idegileg és el mondtam öcsémnek aki erre anyit reagált hogy "nem csak én vagyok hülye,mert már én is észre vedtem dolgokat de látni még nem ládtam semit de csak a te szobádga." el kezdünk beszélgetni elmonta az élményeit és én is az enyémet.Egy két napig aztán semmi nem történt majd egyik hajnalba haza érak és azt látom hogy a fügönytartó le van esve (amit két hatalmas nagy szög tart amire még csümpeszkedni is lehet).Reggel felkeltem meg kérdeztem anyámtol hogy nem halot e vallamit az este viszakérdezte miért mondom neki a fügöny tartot meséli hogy a lekisebb öcsém játszot a neten mikor magátol leest.Nem mondtam neki mi van hagytam adolgokat továb alakulni.
Egyik nap édesanyám mondja hogy különös dolgokat vett figyelembe a szobámból árnyék jön ki majd magy visza.Ekkor elmeséltem neki a dolgokat nagyon meg ijedt.Szentelt vizet meg hasonlódolgokat akkart.Mondtam neki hogy ne háborgasuk edig is itt volt békében senki nem háborgata meg beszéltük hogy nem szolunk hozá nem beszlgetünk vele ha észre veszük ezeket a különös érdekeségeket.De viszont ma hajnalban nem dolgoztam ithon voltam arra ébredtem hogy valaki ál azágyam mellet ládtam egy emberi árnyékot és rá orditotam hogy nem is tudom miért valamit teni szeretet volna orditotam hogy ne hagy békén takarodj ne zavar tünj el felkapcsoldtam a tévét nem volt ott ugyhagytam  és aludtam tovább majd hirtelen ismét fel riadtam ugyan ugy ott volt a tévé ki kapcsolva orditotam hogy hagy békén majd az ágym felet lévö agancsok le repkedtek a falról kábé 1 méter egymás tetejére x-alakot formaálva majd eltünt visza kapcsoltam a tévét és meg ilyedve visza aludtam .Azért irom megezeket hogy segitséget kérjek töletek félek hogy a végén még be golyozom.
Köszönöm a segitséget
Köszönetel VIKTOR

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr963049896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mate811 2011.07.29. 13:21:22

TANULJ MEG ÍRNI TE GYÖKÉR.

Mate811 2011.07.29. 13:22:30

Előbb még nem Szöllősi Norbi voltál? Végére meg Viktor...

D0mynyka (törölt) 2011.08.13. 16:04:55

Régóta foglalkozom a szellemidézéssel és szellemekkel. Ha kell a segítségem írj rám.
domikinga@gmail.com

mangaangi 2011.08.25. 17:16:25

Az írással nem is lenne gond, mert ha belelendül vki az írásba, akkor nem érdekli a hiba, de mire végigolvastam a tizes betűméretet, kiugrott a szemem...kisebb betűméretet nem talált?!
Első lépésben, szerintem ha nem megy a kommunikáció ordítozással, próbálj meg legközelebb higgadt maradni és megkérdezni mit szeretne és valószínű, hogy produkálni fog valamit.

Darkmen 2011.09.29. 21:11:27

Szerintem Kamu! Az elején Norbi volt a végén már Viktor! Történetnek nemrossz, átverésnek Mégjobb...

veznabob 2011.10.24. 20:55:52

azért nem tud írni mert már kikészült talán nem ?

Wolodyan 2012.02.23. 16:20:10

Akkor erről csak annyit: 7 éve még a szülőkkel laktam és nálam volt a barátnőm... pár óra beszélgetés után ijedten ugrott fel az ágyról, mert látott leugrani (íves pályán, nem esni) egy kis testet a radiátoromról a szekrény mellé. Mondtam ne törődjön vele biztos az "aprók" szívatnak megint minket. Nem hitt nekem és megnézte mi volt az, de semmit nem talált a közelében, pedig nem vagyok rend mániás :) . Még pár hasonszőrű eset kellet mire megszokta: eltűnő tárgyak, lépés zajok, néha kopogás az ágyból, helyet váltó tárgyak..stb. Az idegeskedés nem vezet jóra... az emberi elme sok mindenre képes köztük nem csak hallucinálni, hanem megtestesíteni az agy által kreált dolgokat... főleg a túlterhelt. Persze vannak olyan lények is amik a tudomány számára még nem mérhetők... és szívesen szórakoznak velünk, ha hagyjuk. Nem kell felkapni a vizet és vissza fogják magukat.

garfield005 2012.07.15. 19:50:05

ahol volt az X ott kellene megnézni, hogy nincs e valami a padló alatt ami a számára fontos

Győri Szilvia 2013.11.01. 13:03:30

Hú, ugyanilyen ablakkopogós velem is történt. nagyon sűrűn!

Győri Szilvia 2013.11.01. 13:20:32

nem vagyok médium, de lehet hogy egy gonosz szellem, vagy de ez nem biztos, de egy démon. vannak démonok is, ha sokan nem is hisznek bennük. állítólag gyerekek vagy állatok alakját veszik föl. de ha azóta történt veled még ijesztőbb eset, szerintem egy démon lehet. persze, ez nem biztos. lehet hogy inkább egy gonosz szellem.

Győri Szilvia 2013.11.01. 13:21:29

csak azért is, mert a démonok néha az életére törnek az embereknek.

Cami14 2017.01.22. 08:20:37

Kicsit későn, de elég érdekes a videó. Velem is szoktak futcsa tenyezok tortenni. Probalok egyutt elni vele

Krisztián Szöllősi 2018.11.27. 16:14:13

Sziasztok! Én lennék a “legkissebb öccs”. Így utólag visszaemlékezve tisztán emlékszem az egész dolgokra, a hidegre, az árnyékokra, fura de még most is akármikor bemegyek a szobába a hideg ráz és rossz értés fog el, mára VIKTOR (azért írta az elején norbernt néven alá mert norbi fiokjával jelentkezett be) angliában él. Igy hogy már 16 éves vagyok mesélt róla bőven nekem is. Ráadásul abból a szóbából nyílik a régi kamra, aminek az ajtajára rádestett egy eléggé ijesztő portrét, unokahúgom pl nem is mer bemenni a szobába megáll az ajtóban és sír. A függönytartós esetre vissza térve, amire emlékszem az a hideg és egy hatalmas csattanás. Ehez kapcsolódóan a mai napig észlelek furcsa dolgokat a szobában és a folyosón, mikor éjszaka wc re megyek (kimegyek az ajtómon és egyből jobb kéz felől van a wc) és végzek mikor jövök ki az ajtón szemben találom magam a bejárati ajtóval ami mellett ott van az a bizonyos szoba, fekete sötét alakot szoktam látni de csak hála istennek ritkán, illetve a bejárati ajtó a lakán szintén. -Krisztián

Krisztián Szöllősi 2018.11.27. 16:15:35

@garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs”

Krisztián Szöllősi 2018.11.27. 16:16:28

@Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka
süti beállítások módosítása