Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Regina újabb története

2011.04.03. 16:39 | Andilona | 9 komment

 

Köszi szépen, Regina!
Szia. Úgy érzem, ezt is el kell mondanom.
A múlt éjszaka nem volt valami nyugalmasnak mondható. Háromnegyed 11-kor feküdtem le aludni, mert megnéztem egy filmet. Már egy jó ideje csak forgolódtam és már-már sikerült elaludnom, amikor arra lettem figyelmes, hogy valaki (vagy valami) csoszog a szőnyegemen. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, és rövidesen sikerült elaludnom. Ez után arra riadtam fel, hogy valaki az előszobai tükörszekrény ajtaját csapkodja. Őszintén szólva nem mertem kimenni. A zaj abba is maradt egy idő után, és én ismét elaludtam. Persze mondanom sem kell, hogy nemsokkal hajnali három előtt megint felébredtem. Recsegett a padlóm, és megint azt a csoszogó hangot hallottam, de amint az ágyam mellé ért, a hang abba is maradt.
Ma reggel, miközben reggeliztünk, említettem úgy mellékesen a dolgot anyukámnak, aki erre azt mondta, ő is hallotta a szekrény csattogását, de úgy gondolja csak álmodhatta a dolgot, mert az ajtó be volt zárva, a kulcs kétszer is el volt benne fordítva. Senki nem jöhetett be rajta minden zaj nélkül. Legalábbis élő nem...

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr432796464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sachia 2011.06.22. 17:13:40

Lehet, hogy a dédmamád volt? Végülis a csoszogó léptek akár egy idős ember léptei is lehetnek.

Łastßreath 2011.07.15. 08:01:58

Nos nem hiszem, hogy a dédmamám lett volna,mert kiderült, hogy nem csak az én szobámban történtek dolgok. A nagymamám szobájában eldőlt egy kép, amin a lánya volt, aki pár éve egy csúnya autóbalesetben halt meg. A mamám azt mondta, aznap éjjel álmodott is a lányával. Valószínűleg ő lehetett az.

Mate811 2011.07.29. 13:24:53

Ööö... Szekrényen hogy jönne be valaki?

mangaangi 2011.08.25. 17:22:34

Mate811! Mivel nem élő emberről van szó, így minden ajtó, ablak, tükör, egyfajta"átjáróként" funkcionálhat, vagy bármi, ami síkot vált egy lenge akadállyal (ajtó, ablak, üveg, ágy alatti rés, stb.) .

drolt 2012.06.16. 12:17:02

Én hiszek neked... merthogy én az anyukámal éltem sokáig míg meg nem halt de hogy hogyan azt most hagyjuk.. a halál módja mi különbözik az eredeti(!!!!!!!!)paranormal activity-től... a sztory-k igaziak de amit nem filmként készítettek, amiből lett a para...-y az egy a rendőrség által bizonyíték miatt sorbarendezett felvétel csoport volt.. se cím, stáblists se semmi... ha netán valaki keresné, v stb. akkor google-paranormal...(szokásos) és a sztoriban egy munkanélküli srác a húgával és az anyjával... ez valódi... de a legszebb" h velem, ugyanez történt, csak húg nélkül.. és csak h tudjátok ha démon, avagy ördög, akkor nemválogat és ezért most bocsánat, de a keresztények húzzák a legtovább... nekem több évig ment... nemrészletezem, mert úgysem hinnétek el, de ez lenne a legjobb mert a félelemmel táplálkozik... és ez egy körforgás (8)... Legyetek POZITÍV-ak, és ne féljetek....

KateVicze 2012.12.26. 14:45:02

Szia! Nekem érdekes hogy hogyan tudsz vissza aludni ilyenek után. Szerintem bárki aki lyeneket tapasztal az nemhogy vissza alszik, de még a lámpát is felkapcsolva hagyja....

Garry24 2013.07.28. 12:32:41

nem csodálom hogy nem mertél kimenni, én sem mertem volna

László Gavrán 2014.05.08. 19:07:29

a padló recsegés nekem is volt de utána megtudtam,h a levegő miatt recseg a padló.
süti beállítások módosítása