Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BOO!

A kisfiú szelleme

2011.07.15. 09:07 | Andilona | 28 komment

Köszönjük szépen! Andilona

  Łastßreath esete

 

Üdv.
Egy újabb különös dologgal szeretnék elő rukkolni. Őszintén szólva nincsenek miatta nyugtalan éjszakáim, mert már hozzászoktam az ilyenekhez.
Úgy körülbelül másfél hete vettem észre először. Éjjel elég későn feküdtem le aludni és még jó ideig forgolódtam is. Mostanában egyébként is rosszul alszom a meleg miatt. Aztán felkeltem, és kimentem a konyhába inni. Nem kapcsoltam villanyt, mert nem akartam zavarni anyukámékat. Visszamentem a szobámba és igazán meglepődtem. A szekrényem mellett a sarokban, az ablaknál ott ácsorgott valaki. Az ajtót éjszakára zárjuk, és én inni voltam. Ha be is jött volna valaki, kétlem, hogy nem vettem volna észre. De ez a valaki nem volt nagyobb egy 5-6 éves kisfiúnál. Fogalmam sincs honnan veszem, hogy fiú volt. Egyszerűen csak éreztem. Nem is láttam tisztán, mert már egy ideje nem jó a közvilágítás az utcán. Bemásztam az ágyamba és nem tudom milyen belső indíttatásból, de jó éjszakát köszöntem neki és utána elég hamar el is aludtam. Azóta minden második éjjel 11 és éjfél között eljön. Mindig máshol ácsorog. Próbáltam már szóra bírni, de sosem válaszol. Félni nem félek tőle, mert érzem rajta, hogy nem akar bántani. Inkább, mintha félne valamitől. Van hogy csak csücsül a székemben és a térdecskéit felhúzva gubbaszt. Egyszer villanyt is kapcsoltam, hogy jobban megnézzem magamnak, de eltűnt. Aztán lekapcsoltam a villanyt és ugyanott ácsorgott, ahol előtte. Nem igazán tudom, hogy mit is szeretne tőlem. Talán egyszer majd szóra bírom a kicsit. Addig meg, van egy hallgatag lakótársam. Amíg nem csinál semmi rosszat nincs okom elüldözni.
Szívesen fogadnék tippeket, hogy miért lehet itt, vagy hogy mi is ez a jelenség pontosan. Részemről sajnálom a kisfiút, mert nagyon elveszettnek tűnik. Arra is gondoltam már, hogy talán nemrég halhatott meg és nem tudja, hogy hol van, és ez miatt fél. Szeretnék neki segíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr503069202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glambert Ł 2011.07.19. 01:36:51

ez durva... szegény kisfiú :\ és lehet tőle egyáltalán aludni?

Łastßreath 2011.07.19. 15:23:18

@Glambert Ł: Lehet, mert csak 11 és éjfél között jelenik meg. Utána rendszerint felszívódik. De úgy vagyok vele, hogy ameddig csak szeretne addig marad. Javasolták már, hogy mondjak el érte egy imát a templomban... Az lenne az utolsó dolog a világon, amit megtennék. Távol áll tőlem a dolog. Így hát, ha segíteni nem is tudok rajta, nálam "ellakhat", amíg szeretne.

Sachia 2011.07.27. 17:26:27

Tudom, hogy önző dolog, de én szeretnék egy iyen szellemmel találkozni.

Speradiel 2011.08.01. 17:33:51

Szia!
Talán annak érdemes utánajárni, hogy a házban, ahol laktok, vagy a közelben élt-e valaha olyan kisfiú, akire illik ez a személyleírás. Ha ez nem vezet sehová, akkor is biztos van valamilyen oka annak, hogy éppen téged választott "lakótársnak". Félni nem is kell többnyire, az ilyen szellemek általában nem ártó szándékkal jelennek meg, de az biztos, hogy alapvetően nem itt lenne a helye szegénynek.

Misa55 2011.08.02. 15:44:25

Szerintem a kisfiúnak azért kell még itt lennie, mert van valami, vagy valaki, ami ide köti. Remélem hamar megleli a megnyugvást.

D0mynyka (törölt) 2011.08.13. 15:58:29

Nekem is van egy ilyen lakótársam csak neki hosszú haja van amit még lehet látni a sötétben és nálunk hála istennek működik az utcai világítás így azt is látom, hogy karcsú. Ebből gondolom, hogy lány és magasabb mint én. Én sem félek tőle, de egyszer vele álmodtam és beszélt hozzám. Kérte az anyukája nyakláncát. Nekem meg volt egy nyakláncom amit a titokzatosan meghalt neném hagyott rám. Szerintem a szellem az elhunyt neném. :( Nem láttam még életemben még élve sem,de érzem hogy ő az.

mangaangi 2011.08.25. 15:50:24

Helló! Egy jó, tanács! NE ÜDÜLTESSÉTEK ŐKET! Hogy miért?! Mert kötődni fognak hozzátok és aztán ha megunjátok az állandó ottlétüket, akkor nem mennek el... és eldurvulhat a helyzet! Nekik is megvan a maguk helye és az nem köztünk van. Ezek a volt személyek valamit szeretnének, egy üzenet, hogy szóljatok valakinek, vagy valami hasonló. Nyomozzatok, hogy mi lehet az inditék és köszönjetek el tőlük! Mert itt csak egyedül barangolnak addig, míg a megoldást meg nem találják és az évtizedekbe is telhet...

cicakalauz 2011.09.24. 23:56:38

Kedves Andinola!

A szellemek altalaban ittragadt lelkek, akik semmi masra nem vagynak, csak segitsegre, hogy belepjenek a fenybe. Ez valamiert nagyon sokuknak nem sikerul, es a segitsegunket akarjak. A jelenletuk egy ido utan zavaro lesz, mivel az elo emberek energiajat szivjak el.

Velem napi szinten tortennek ilyen kis figyelemfelkeltesek, de mar anelkul is erzem a jelenletuket.

Ha nem boldogulsz, es szeretned, hogy beket leljen, akkor fordulj olyanhoz, aki jartas a temaban.
Ha kell segitseg, akkor keress meg :)
(cicakalauz@freemail.hu)

Worman 2011.11.04. 18:43:32

Szia!
Szerintem amijen gyorsan csak tudsz próbálj neki segíteni átlépni a fénybe !
Mert annak sohasincs jóvége ha sokat időznek a mi világunkba .
minél erősebbé válik eggy ijen entitás annál erősebb és tolakvóbblesz.
ugyhogy én azt tanácsolom hogy nehagy sokáig vendégeskedni mert csak a baj lessz vele a végén.

alien97 2012.04.09. 20:47:16

Sziasztok ez a történet elég ilyesztő.
Remélem tényleg nem fog nagyon zavarni,csak ot fog üldögélni és áldogálni, és remélem hogy egyszer sikerül szóra bírnod.

andicica08 2012.04.11. 11:44:10

cyasztok.
szerintem keres megnyugvást a kisfiúnak mert ő is ezt szeretné.
azt nem értem h miért pont töled kér segitséget de bizti meg van az oka.

ZemkiMefisto 2012.04.15. 00:53:59

Szerintem próbálj meg beszélgetni vele mért van nálad, ha nem tudod szóra bírni vigyél neki csokit és feküdj le aludni azt minden kisfiú szereti, ha másnap éjszaka beszélgess vele hátha sikerül

Bundás Troll 2012.05.18. 22:33:35

oszt iylen most kajakra létezik ez? ne mtudom én szívrohamot kapnék, ha iylennel találkoznék

Ciel1989 2012.05.21. 20:12:20

Hu kiváncsivagyok milett., amugy nekem is volt itt két kislány igazából nemtudom mióta.. mindig azt hittem csak odaképzelem hosszú sötét hajavolt és fehér hálóingbe volt.. ezért ugygondoltam h vmeik ázsiai horrorfilm miatt képzelem oda :D ált a szobában állt hugom ágyánál és nézett meg mikor zuhanyoztam és becsuktam a szemem akkor tudtam h ott áll és néz nagyon féltem becsuknni a szemem zuhanyzásnál. de belenyugodtam h képzelödöm.. egy idö után viszont egy kisebb lányt is láttam hasonló hálóingben de vállig érö barna hajjal.. de ezután már nem csak álltak a kicsi idefeküdt mellém a nagy pedig a lábamra ült . ált ágyamon laptopozom.nemféltek tőlem én elöször kicsit mert fura volt de tudtam h nembántanak. csak már éreztem is ahogy hozzámérnek sokszor odakaptam mert ijesztő volt h valami hozzámér de ien gyengén. egy idö után megszoktam. féltek vmitöl erre késöbb rájöttem mert egy férfi volt néha a szobámban de ö állt a konyhában volt ezért féltem is kimenni. nemtudtam h hogyan segitsek kértem ismitöl segitséget de ö azt mondogatta h küldjem el öket mert elszivják az energiám.. ezért voltam annyira fáradt. de nemakartam ragaszkodtamm a lányokhoz. egyik este viszont nagyon furcsák voltak nem hagytak nyugton valamit mondani akartak de nemhallotam csak suhogást a fülemnél. így quija táblával probálkoztam. ami aszem 2-3 jára sikerült is. amin meglepödtem mert eddig nem sikerült ls nem is hittem benne.. bár sokat nemért ..csak az igen nem válaszok voltak használhatók de ugye nemtudni mien kérdést tegyél fel igy vmi nagy bajra gondoltam és azt hittem balesetem v vmi ienem lessz, végülis megtörtént a dolog. nem balesetvolt de egy olyan dolog ami megváltoztatta az életemet. az idöt és a helyet is tudtam. ezután megnyugodtak. viszont mikor barátomnál aludtam mármint probáltam mert 4 szelleme volt nemtudom honnan. de másnap mikor hazajöttem velem jöttek ami ellen ugye nem tudtam mit tenni. de igy már 7 szellemem volt -.-" és azt elviselni h itt állnak az ágyam mellett és bámulnak és folyamatosan hideg fuvallatot érzel az nemkellemes végül ismim mondta h küldjem el öket igy az összestől megszabadultam végül.egy ideig nyugi is volt de nemtudom miért rám tapadnak eléggé >< ezért szeretnék megtanulni több ien védelmi imát vagy mit csak nem találok sehol... helyesírásért bocsi csak lusta vagyok javitgatni

Acid98 2012.05.25. 10:56:27

@Łastßreath: vagy nincsen-e olyan szomszédod aki meghalt(kisfiú)?

matthew5454 2012.06.14. 14:57:48

@Bundás Troll: Én meg a helyesírásodtól kapok szívrohamot...

realgeri 2012.09.20. 15:47:46

le kéne állni a szerekkel...

bárt 2012.10.28. 10:43:01

Szerintem mond meg neki hogy nem kell tőled félni.

Müzlike 2012.12.25. 20:56:49

A gyerekek ragaszkodnak ahhoz, akinél éppen tartózjodnak. Én már csak tudom. És nagyon sokáig ott szoktak maradni. Még akkor is, ha nem szól hozzájuk senki.

Müzlike 2012.12.25. 21:11:10

@cicakalauz: Szia! Új vagyok még, de én is ugyan abban a cipőben járok, mint te. Esetleg felvehetnénk a kapcsolatot. E-mail címem: Bebacska@gmail.com. Köszi.

Nyitrai Attila 2013.10.14. 15:11:52

Szia! Én nagyon otthon vagyok a spirituális dolgokban és ilyennel már találkoztam. először is öleld meg ha tudod az is lehet hogy nem fogja engedni abban az esetben küldjél neki szeretetet vagyis mosolyogj rá és és táplálj felé jó érzéseket.
Ha erről szeretnél beszélgetni h mit tudsz vele csinálni keress meg facebookon. Ne lepődj meg még csak 15 vagyok de családom miatt tudok ezekről egyet s mást
www.facebook.com/attila.nyitrai.102

Győri Szilvia 2013.11.01. 12:40:51

lehetséges hogy ő egy olyan szellem, aki valamiért kötődik hozzád. talán furcsálod, mert gondolom, nem ismered a fiút. viszont én azért tippelek erre, mertén ugyan még nem láttam, de tudom, hogy az én házamban is van legalább egy szellem, aki hozzám kötődhet, mert csak velem történt paranormális élmény és csak én érzem a szobám, vagy a folyosók ajtajánál, hogy valaki ott van, figyel, és követ. de még engem sem bántott, így én sem tartom fontosnak, hogy elküldjem. de erről nemsokára írok a ti észleléseitek közé, bővebben.

morisz123 2013.12.08. 17:58:57

istenem elöbb jól nézzétek meg amit láttok szerintem nem igaz de ha igen akkor örülök hogy vanak szellemek mert halál után is "élhetek,,

Dániel Rudy Hudák 2014.06.24. 22:10:25

Én a helyedben körbekérdeznék a környéken élő idősebb lakók között, járj utána a hely történetének,volt e ott gyilkosság, próbálj meg valami magyarázatot találni a helyek között ahol áll, 11 és éjfél közötti eseményeket nézz végig, és a minden második éjszakára is figyelj oda!

christopher2015 2014.07.20. 14:21:35

Sajnálom ha ezzel egy kis kellemetlenséget okozok, de ez a véleményem!Mivel én mindig a valóságra alapozok, azaz azt vallom, hogy mindennek van logikus oldala, így nyilván úgy gondolkodom:)
Persze utána lehet kutatni a ház múltjának, halottasi körülményeinek.De lehet, hogy kiderül egy brutál dolog és csak még jobban beparázol tőle, halucinálsz vagy beképzelsz dolgokat!Én is ezt teszem és persze hogy a frászt hozza rám!De nem látogat kísértet mert nem is hiszek benne!Lehet hogy az elméd a tudatallattid így próbál üzenni valamit.

Lehoczky Anna 2014.08.04. 00:24:21

Sziasztok! Én egy Pest megyei kisváros vallási suliba jártam, még a 2000-es évek elején. Azért, h nem kelljen ingáznom Budapest - és ezen kisváros között naponta, egy 1940-es években épült házat béreltem ki, itt laktam egyedül, bár gyakran aludtak nálam barátok, haverok. imádtam a házat, mert gyönyörű volt, kényelmes, a természeti környezet csodálatos. Kb. 2 hónapja laktam a házban -addig semmi furi nem történt- mígnem egy októberi éjszakán (egészen pontosan 02.18-kor) a szomszéd szobából jövő, iszonyú erős hangzavarra ébredtem. Mintha bútorokat tologattak volna a parkettán, baromi hangos puffogás, dübörgés. Rögtön kiugrottam az ágyból, lámpa felkapcsolása, és azon gondolkoztam, h most mit tegyek???? Kirohanjak a házból vagy kiabáljak segítségért a szobám -vasrácsozott- ablakán át??? a kisvárosnak ezen a részén néhány nyaraló állt, így a szomszédaim többsége csak a nyarakat töltötte itt, esetleg a 7végéket, úgyhogy kizárt, h bárki a közelben legyen egy hétköznap éjjel, és meghallja a kiáltásaimat. attól rettegtem, mi van, ha betörők. Összeszedtem minden bátorságomat, kirohantam a házból, hozzáteszem, h a bejárati ajtó éppen a szomszéd szoba ajtajával szemben volt, vagyis ahhoz,h kijussak a házból, el kellett mennem a "dübörgő" szoba ajtaja előtt. A bejárati ajtó zárva volt....nem volt felfeszítve, az ablak sértetlen.... Egy örökkévalóságnak tűnt, amíg a kulccsal sikerült kinyitnom a bejárati ajtót, de kijutottam....amíg felkelt a Nap, addig kint voltam a kertben. Másnap benéztem a szomszéd szobába, és a komód, ami amúgy a fal mellett állt, a szoba közepén volt, rajta pedig a kis asztal, a székek az ágyon egymás tetején egészen a plafonig....no komment.... hívtam a rendőröket, persze semmit sem találtak, sem lábnyomok, sem kifeszített ajtózár, semmi.... Azt mondták a rendőrök, h oda, abba a szobába fizikai lény nem juthatott be.....pár nappal később kiköltöztem a házból. Előtte - 2 hónapig- egyszer-egyszer hirtelen megszűnt az áramellátás, és teljes sötétség borult a házra, de soha nem féltem. úgy gondoltam, mindennek van reális oka... Illetve a beköltözésem előtt, amikor vonattal utaztam a nevezett Pest megyei kisvárosba, a vonaton egy idős hölggyel beszélgettem. Nem ismertem, de ez nem volt furcsa, akkor kezdtem a sulit, ott a városkában nem ismertem senkit. A néni kérdezgette hol fogok tanulni, mit . és persze, h hol fogok lakni. Mondtam neki a ház címét. A házszámot ő mondta, legnagyobb megdöbbenésemre és közölte, hogy a '60-as években ő is élt ott a férjével. Közben éppen elérkeztünk egy megállóhoz és a néni közölte, h ő itt most leszáll. Elköszöntünk, mire ő megkérdezte: "Mondja maga hisz a szellemekben?" Közöltem, vele, h nem hiszek a szellemekben és a kérdésén nem is gondolkoztam, egyáltalán nem érdekelt. Egyik fülemen be a másikon ki....De így, a történtek fényében már másképp értékelem a szavait. A nénit azóta nem láttam, egyszer sem....
Ha valaki ezt a sztorit nekem így elmeséli, 100 %, h nem hittem volna el....annyira szürreális, h már-már hihetetlen, ha nem velem történik meg, de megtörtént, és elég nehezen teszem túl magam rajta. Azóta is kísért ennek az októberi éjszakának az emléke....sok év telt el azóta, mégis gyakran álmodom a házzal és azzal, h abban a szobában valami rossz él.
süti beállítások módosítása