Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Saját történetem

2011.02.26. 21:54 | Paranormal | 37 komment

Nagyon sok történetet kaptunk, köszönjük szépen, de most ideje megosztanom az én egyik furcsa történetem:

Lassan pár hónapja történt, hogy egy telefonhívásra keltem fel, hajnali 3:33-kor.
Kómás voltam, úgy láttam, hogy ég a lámpa a szobában.

Felvettem a telefont, nem szólt bele senki.Ahogy kinyomtam, abban a pillanatban visszahívott, és egy mély, dörmögős hangot hallottam pár másodpercig. (Megjegyzem, a szám elvolt rejtve.)

Gondoltam, semmi érdekes nem lehetett, biztos valaki betyárkodott, addig, ameddig el nem kezdtem elmélkedni.

1., Láttam a bizonyos 'Fourth Kind'-ot (Negyedik típusu találkozásokat), amely igaz történetekre alapszik, és hogy pontban 3:33-kor raboltak el az UFÓk egy kislányt.

2., Googleztam, rákerestem erre az időpontra, angol fórumoknak a kommentjeit olvasva:

"Rosszul aludtam az nap éjszaka, frusztrált érzés kapott el, hogy pontban 3:33kor keltem fel."

3., 3 x 3:33 = 666, a 'Fenevad" jegye.

- Rákérdeztem szüleimre, senki sem volt ébren, nem csinált semmit az nap hajnalban.

- Miért láttam, hogy ég a lámpa?

- Miért hívott x-y vissza egy pillanat alatt?

- Vajon van köze az UFO-khoz?

 

Elmélkedéseket, kommenteket várok.

Üdv.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr862693612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andilona 2011.03.01. 09:22:58

Más filmekben is volt már pont ez az időpont... Általában kísértetekkel kapcsolatban

Peky18 2011.03.03. 10:00:43

Hát elég félelmetes éjszakád lehetett. Milyen erdekes dolgok ezek, ugye? Es azota nem tortent vmi szokatlan?

nagy alekosz 2011.03.03. 16:09:24

valamikor láttam egy filmet és az igaz történet volt és az UFOK-RÓL szolt és hajnali három óra lehetett és a csaj el alud de mielőtt el alud volna tett a párnája alá egy hangrögzitőtt és reggel felkelt és meghalkatta és a nő aki meghalkatta sikított de nagyon duván és semmire sem emlékszett szerint ki törölték az emlékezetétt az UFOK!

Łastßreath 2011.03.04. 17:08:33

Hát, nem tudom. Nem alapoznék rögtön mindent az UFO-kra.
Nem tudom láttátok-e a Paranormal Activity című filmet? Ott is minden éjszakát felvettek ugye 28 napon keresztül. A paranormális jelenségek ott is hajnali kettő és négy között zajlottak. A film egy része szerintem giccsere sikeredett, mert ugye újra forgatták, de az eredeti befejezést könnyen meg lehet magyarázni. A csajt megharapta az a "szellem". Namármost, ha valakit megsebez egy démon és életben marad, akkor szert tehet a démon néhány tulajdonságára.
Ez a telefonhívásos dolog pár éve velem is előfordult már. Mondjuk az órát nem néztem. A telefonba nem szólt bele senki. Azt hittem, álmodom a dolgot, de reggel megnéztem a híváslistát a mobilomon és ott volt a rejtett számos telefonhívás és az időtartam a meglepő. 5 kerek percen keresztül tartott maga a "beszélgetés" ami nekem abszolút kiesett. Azóta nem tapasztaltam ilyesmit.

dani97 2011.03.12. 10:21:03

@Andilona: A CSI: New York-i helyszínelőkben Mac Taylor nyomozót is ekkor hívogatta egy ember.

domika129 2011.03.15. 12:15:50

nekem is van
úgy mindennap mikor hazajövök csöng a vezetékes telefon felveszem nem válaszol senki leteszem ekkor (nyitva volt az ajtónk) az ajtók becsapodnak aztán a mosogatógép kinyilik tiszta ideg voltam kimegyek a kutyám nyüszit(pedig a doobermannak nem kéne félnie) megyek kegétáltatom a kaput bezárom aztán magától kinyitodig futok aztán a velem szembe lévö kerités kapu kinyilik ekkor egy hidegfront jött felém azt suttogta segits ekkor felkeltem.haha XD

paranormal 2011.03.19. 10:46:31

szerintem a 3:33 egy alapból érdekes szá ahogy te is leírtad az ördög jegye a sátán szimbóluma...nemtudom hogy tudod-e hogy az elektromos szerkezetek energiája hasonló a szellem energiájához ezért a szellemek könnyen csatlakozhatnak rá telfonra vagy éppen tévé készülékre és ha tényleg nem emberi telefonbetyá r hanem egy szellem volt az aki a telefonodra rácsatlakozott akkor annak jelentősége van mert ok nélkül semmi sem történik és így van ez a szellemeknél is és maga a fenevad a 666 is valószínűleg egy gonosz démon.... ha van még olyan történeted amit megosztanál valakivel akkor velem is megoszthatod met paranormális esetekkel foglalkozok ..ha valami érdekeset tapasztalsz kérlek küld el nekem a parapszichologia@freemail.hu címre előre is köszönöm.

warrior0919 2011.03.22. 20:46:19

Szia!!

Valószínű hogy valami természetfeletti lény (szellem, stb) kapcsolatba akar lépni veled.
Te is mondj el egy imát minden este, és az segít!!!!!
Akkor is ha nem hiszel Istenben, ő akkor is segít!!!!!
Remélem segítettem...

Üdv.: Zoli

mgabi74 2011.04.14. 15:49:08

Szia!

Nekünk 3:33-kor született a kislányunk; sajnos súlyosan sérült, genetikai-idegrendszeri problémái vannak. Voltunk vele egy szellemekkel is foglalkozó emberkénél, ő mondta, hogy a lélek régi beteg rokonunk, már sérülten került a pici testbe és "nem is akar meggyógyulni".
A másik érdekesség én vagyok, a születési dátumom és az óra:perc is azonos: 06.16 06:16. Utánanéztem, a 616 rokonságban van a 666-tal, a fenevad száma, de hogy mindez mit jelent...

Leslie95 2011.05.19. 15:32:33

Szia!

Én az éjjeli 3:00-ról hallottam. Ha láttad az Ördögűzés Emily Rose Üdvéért c. filmet, akkor tudod. Jézus dél után 3:00-kor halt meg, az éjjel 3:00 a fordítottja. Azt mondják, az a boszorkányok órája. És akkor jönnek el kísérteni a gonosz szellemek/démonok.

Ez az éjjeli csörgés... Hát rémisztő meg mondom őszintén! Szerintem semmi köze nincs az ufókhoz!

Sachia 2011.06.22. 17:17:00

Érdekes, én is fel szoktam ébredni hajnali 3 környékén, elég gyakran. De eddig még nem gondolkoztam ezen.

ShadowMester1995 2011.07.03. 22:56:24

Helo nem biztos hogy ufok ! Szerintem a The Amityville horrort kéne megnézned az is igaz történet alapján készült de ot hajnali 3:33 kor a ház hangjai őritik meg !

Glambert Ł 2011.07.22. 10:55:52

@dani97: juj azt láttam, pont este, olyan 22 óra körül... és aznap 3:33 körül keltem fel. :S

Mate811 2011.07.29. 13:47:06

3x 333 az mióta 666?

Botiii666 2011.10.19. 01:29:29

Ez az időpont nem kísértetekkel hozható összefüggésbe, hanem a gonosszal, mivel Jézus a kereszten délután 3:33-kor halt meg. Ennek következtében a gonosz pont az ellenkezőjét csinálja, hajnalban próbál olyanokat keresni, akik fogékonyak erre. A dörmögő hang is ezt bizonyítja, hiszen senkinek sincs dörmögő hangja, vagy ha van, akkor is hallani lehet, hogy veszi a levegőt, vagy egy ilyen berendezéssel csinálja. A lámpa azért volt felkapcsolva, hogy fel keltse magára a figyelmet, hogy oda menj, és hogy behálózzon. Amúgy 1 film van ami hasonló dologról szól, a címe Ördögűzés Emily Rose üdvéért. Azt ajánlom nézd meg és ha van valami ami nyugtalanít, vagy hasonló volt a te eseted is, akkor keress fel egy papot, vagy olyan embert, aki ezekkel foglalkozik, mert nagy a valószínűsége, hogy rossz dolog fog veled történni.
Nem szabad figyelmen kívül hagyni az ilyen dolgokat, mert igenis a gonosz köztünk jár, kel és a megfelelő pillanatra vár, hogy támadhasson. De a 2x 333 a 666 és nem a 3x, ugyanis a 3x 333 az élet és a megnyugvás szimbóluma:D maileket várok a gbotond@vipmail.hu címre kérdéseitekkel, ha vannak:)

veznabob 2011.10.22. 18:16:37

hali
velem egyszer történt hogy éjszaka közepén arra kelek hogy az ágyam mellet áll egy sötétben is jól kivehetö sötét alak.Furcsa hörgö hangot adott meg is ijedtem ,éreztem hogy néz engem és nem tudtam megmozdulni egy ideig aztán hirtelen eltünt lehet hogy köze van ahhoz hogy a papám apukája felakasztotta magát a padláson

Valaki0114 2011.11.08. 20:01:44

Szia! Olvastam az oldalon lévő történeteket és nem tudom hogy kihez forduljak. Még régen a bátyáimmal meg pár haverjukkal szelemet akartunk idézni vagyis akartak hogy engem megijeszenek. Nem tudom hogy mi is volt valójában ara emlékszem hogy tükör volt az asztal közepén meg gyertyák voltak. Az a lényeg hogy most már 19 éves vagyok akkor voltam kb 12-13 és és idáig semmit sem tapasztaltam de kb 2 éve észlelek olyan dolgokat mint ha valaki járkálna a házban meg figyelne meg álandoan fura hangokat hallok meg hideget a kezemen a közelembe stb nem tudom hogy képzelgek e vagy a szeánsz miatt van e de azt sem tudom sikerült e a szeánsz szóval ha valaki tud nekem magyarázatot adni vagy tanácsot akkor lécike. Jaj azt kifelejtettem hogy múlt évben a sulimban hülyéskedtem a telik kamerályával és az üres folyosón lefényképeztem egy női alakot!!! LÉCI ÍRJATOK. Elöre is köszi!!!

Diána 89 2011.11.11. 20:43:09

@Valaki0114:
Szia.
Szeretnék segíteni neked. Ha szükségét érzed. Szólj.
Addig is ne félj. :)
Tudod aki bántani akar nem ijesztget, nem érezteti hogy van...és figyel..
Ha van valaki vagy valami a közeledben annak a figyelmed kell.
A félelem mint olyan energia. Mint elvileg minden ami létezik...
Sokat olvasok vallásokról, mitológiai, spirituális dolgokról. . És hát már velem is történt nem egy furcsa eset.

Üdv.:
Diána

Diána 89 2011.11.11. 21:13:01

@Valaki0114:

Figyelj.
Végtelenül egyszerű megoldások egész sora nyílik meg erre a problémára.
A lényeg hogy nem kéne félni.. És ezen agyalni.
ok?

Az ember: lelki és szellemi valamint fizikai szintből áll.
Az entitások és szellemek: lelki és szellemi szintből.

Ha te egyensúlyban vagy egész vagy. akkor ezek a entitások, szellemek, démonok...Stb. nem találnak fogást rajtad, felesleges azt kergetni aki nem fut el. Elvégre megfogni nem tud. csak kergetni..

Ez a lényege az ijesztgetésnek.
Ha félsz nem vagy egész... nincs egyensúly.

Ha megijedsz csinálj valamit ami elvonja a figyelmed.

Eleve kellet hogy valami beindítsa őket,hogy hogy eddig nem jöttek elő... Volt valami sokkoló esemény az életedben? Vagy valami ami megtört ? (erre nem kell válaszolnod csak gondold át)

Mert nem valószínű hogy valami ami 5-6 éve a közeledben van nem jelentkezik kis időn belül...

Szerintem ez más.
kicsi az esélye az idézésnek....
Kit? vagy mit Idéztetek meg?

Diána 89 2011.11.11. 21:24:55

@Diána 89:
Tükör:
A halott lelkek kapuja - Máig élő tükörbabona: A tükör nem csupán egy használati tárgy, évezredek misztikus hiedelmei kapcsolódnak hozzá.
A megnyitott tükrön át a halott lelkek átjárnak a világok közt.

Az idézéshez használt tükröt le kell zárni. És sóval meghinteni.

Diána 89 2011.11.11. 21:27:59

@Diána 89:

Szeretném ha válaszolnál mert mióta írok furcsa neszek vannak a házunkban.

:D

Valaki0114 2011.11.12. 16:18:01

: Diána 89 Szia nem tudóm hogy mit idéztünk akkor csak baromkodásnak csináltuk hát ami megtört az csak 3 hónapja volt szóval nem hiszem hogy lett volna valami más is nem tudom mi ez ami velem van de elég ijesztő nem szoktam úgy félni csak néha amikor egyedül vok meg amikor úgy érzem valaki van körülöttem . És a képről mit tudsz mondani?

Valaki0114 2011.11.12. 16:21:08

Diána 89;
Jah és ha azt akarják vagy akarja h figyeljek akkor mért vagy mért pont én?

Diána 89 2011.11.12. 21:33:22

@Valaki0114:

Mint minden mitológia lénynek kell valami amiből erőt nyer. A félelmed ilyen energia.

Valószínű hogy ebből nyer erőt az ittléthez.

Minden különleges mitológiai vagy hiedelembeli lény táplálkozik valami különlegesnek tartott dologgal.

Pl.: Az istenek Ambróziával, Az öt lábú ló parázzsal...

A szellemek hiedelmeihez sok mindent társítanak. Mint ahogy azt is hogy a félelem segít nekik életenergiához jutni..

Diána 89 2011.11.12. 21:52:36

@Valaki0114:
A képről nem tudok látatlanban mondani semmit..
Általában azt a szellemlényt aki megmutatja magát jónak szokták hinni. És feltételezik hogy segítséget szeretne kérni..

Személy szerint én tapasztaltam már ellenkezőjét is...

Egy barátnőm keresett fel zaklatottan, hogy egy a nemrégiben készült családi fényképükön megjelent egy kisfiú..
Magam is láttam a képet grafikusként rögtön a hibát kerestem. a montírozás nyomát...
egy törést a pixelsorban... De semmi.
A kép döbbenetes volt.

Hónapokba telet mire rájöttünk hogyan is lehet eltüntetni a kisfiút.
És mindig felbukkant újra meg újra.
Költözött lakásról lakásra a baráti körben, megfordult mindenkinél aki látta a képet.

Ez nem a kép miatt volt csupán az alak rémisztősége miatt.. Azért találta meg ezeket az embereket mert ők tőle féltek.

petrus30 2011.11.22. 13:52:32

Sziasztok.Elolvastam az összes történetet.Egyik sem hasonló a velem történtekhez.Gyerekkorom óta folyamatosan jelen van az életemben valami,vagy valaki.Sokszor meg jelent,mindig féltem el ájultam,éjszakánként bepisiltem..Szüleim orvostól orvosig vittek.Sokáig titkoltam,majd mikor el mondtam az igazat mivel mindig jobban féltem a hangoktól,a kopogásaitól a tetteitől a pschyátrián kötöttem ki.Zárójelentésemen droghiány szerepellt mint diagnózis.Soha nem éltem ilyen szerekkel,még is hazudtam "Lehet tettek valamit az italomba".Többet nem beszéltem senkinek.Féltem és félek a mai napig is.Felnőttem.Keresem a választ,a megoldást hogy meg szűnjön.Eü-dolgozóként azt hittem skizophrén vagyok.Pschiologus,pap,médium,parapschiologusokat kerestem fel,csak segítsenek.Majd valaki azt mondta,alvási paraleisys.Gyermekeim vannak.A kicsi is látja,sokszor fél,Valami lehuzza a takarómat,beszél,csapkodja az ajtót stb.Nehéz így élnem,főleg hogy a férjem nem hisz így sok mindent nem tudok vele meg osztani.Írtok történeteket,érzéseket ami lehet a félelemből fakad.meg teremted magadnak.Az is lehet valós,de higgyétek el,akkor nem tudtok szabadulni.Már mindent meg próbáltam az öngyilkosságot beléeértve.Sokat imádkozok.Ha van valaki aki hasonló életet él,vagy átélt és meg tudott szabadulni,kérem írjon,segítsen nekem,

spytyna 2011.11.26. 19:42:20

ÉN SEGITHETEK.!!!!!HIVJ FÖL:30-486-5199

ricsipato 2012.09.10. 13:15:54

szia hát nekem az a véleményem h előszőr is én 93.03.03 án születtem azt mondták tele vagyok 3 sokkal ez szerencsét hoz mit ne mondjak eddig sok balszerencsém volt mások ezt a sok 3 ast 3db 6 osnak fordítják átt és az ördög jegye most olvasom h azt irod h fene vad jegye most akkor ezen gondolkozik el az ember h téll valóban vannak e ilyen dolgok vagy csak nem e a képzelet szüleményei ez a mit átt élsz!!!!van nekem is egy történetem egyik éjjel nem aludtam valami jól forgulódtam mocorogtam egyszer mikor fordultam akkor valaki 3 mat kopogott az ajtómón jól hallható és szabályos kopogás volt rápillantottam az ajtóra és az ajtó alatt semmi fény nem jött be mert ugyebár ha valaki fent van és konyhába vagy előtérbe van és ha felvan kapcsolva a villany a fény bejön az ajtó alatt és annyira megrémültem mikor láttam h se fény se hang h fent lenne valaki nemtudtam elképzelni h mi az de az a plána h 3 mat kpogott vajon közevan az évszámaimhoz vagy valamihez máshoz de azóta meg semmi jel nincs meg semmi erre mondjatok kommenteket bocs a helyesirásért meg stbért de most nem a helyesírásra figyeltem

trinity85 2013.03.29. 14:03:04

Sziasztok!

Én egy 28-éves anyuka vagyok. Amióta élek mindig nyitott voltam és hittem a természetfeletti dolgokban miután egy 250-éves Csendőr laktanyában nőttem fel, mesélhetnék...De felnőttem lassan és homályba veszett a gyermekkorom mondhatni meggyőztem magam ezek amik történtek csak gyermekkori képzelgések voltak. Viszont most jön a fordulat: Megszületett a lányom 2010.08.18. 3:30-kor ..érdekes. Hazaköltöztem pesti panelból a Csendőrlaktanyába gyermekemmel férjemmel. Miért kelt fel a gyermekem minden éjjel 3:00-3:30-között fájdalmas sírással??? Erre felnőtt fejjel nem tudtam ész érveket kovácsolni...elköltöztünk az új helyen semmi gond gyermekem átaludta az éjszakát.El kellett költöznünk visszajöttünk (most is itt vagyunk ) a Csendőrlaktanyában lányom nappal alszik a szobájában éjjel nem hajlandó vagy ha igen (Megjegyzem már 3-om éves) 3:00-kor átsurran hozzánk...Szerintetek?

AnatAkhanMessor 2013.05.15. 13:43:05

Íme az én egyik legjelentősebb történetem. Magyarázatot nem találok rá, várom a visszajelzéseket. :)

bartbro.blogspot.hu/2011/01/paranormalis-tortenet.html

NÉVtelen 2013.07.17. 01:54:00

Én is láttam a Negyedik típusú találkozásokat... jó film... ja és nekem rémlik, mintha ilyen 3:33-as dolog lett volna az Ördögűzés Emily Rose üdvéért című szintén igaz eseményt ábrázoló filmben...

NÉVtelen 2013.07.17. 01:58:14

ja és én úgy hallottam, hogy a hajnali 3 óra a "boszorkányok órája" vagy valami ilyesmi...

Tamás Halmos 2013.09.20. 18:20:53

hajnali 3:33? és a ufoknak mi közük van az antikrisztushoz? és a sátánhoz?

Győri Szilvia 2013.11.01. 15:27:21

nem tudom, ki hisz az ufókban, kik nem. én igen ugyanis láttam este és nappal is repülő ufókat, és vagy háromszor lencsevégre kaptam ufonautákat, ahogy néznek be az ablakomon. egyszer az indul a bakterház nézése közben kinéztem, és láttam egyet, ahogy benéz az ablakomon. úgy döntöttem, nem mutatok félelmet. közömbösen néztem pár másodpercig, majd néztem tovább a filmet. később azért visszanéztem, akkor már nem volt ott.

Érdeklődő olvasó 2014.05.11. 14:26:29

A 3 óra, az ördög órája.

Csillag Alex 2014.05.24. 21:10:17

Komolyan 3:33-kor történt?

Velem is fordultak elő hasonló dolgok!
Nem mertem még ilyenkor megmoccani sem a félelemtől,

Rég amikor egyedül voltam egy szobában körülbelül ilyenkor láttam, hogy egy világosan volágító alak a fúggöny hátánál volt, kb 1-2-3 percre ledermedtem.

DaniPaul 2015.11.07. 13:45:48

Pont 3:33 kor? A démonok között című filmet láttad?
süti beállítások módosítása