Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Kitti története

2010.10.22. 21:37 | Paranormal | 1 komment

"Szia, Kitti vagyok és én is szeretnék egy történetet megosztani veletek!

Legelőször azt szeretném elmesélni, hogy mikor a nagypapám meghalt, akkor nagyon hiányzott és mint ahogy egy naiv kislányhoz illik, megpróbáltam szellemet idézni ami persze sikerrel is járt, de ez más történet. Az egészből azt szeretném kihozni, hogy én azóta vagyok valamilyen szintű kapcsolatban a szellemekkel.
Körülbelül két hete történhetett az az eset, amit most elmesélek. A családom és én a nagymamáméknál lakunk és ezt a házat még a mamámék építették. Ebben persze semmi érdekes nincs, viszont itthoni halálesetről nem tudok, mert mint kiderült a dédpapám is kórházban halt meg. Szóval a történet: hétvégente éjszaka mindig sokkal tovább fent szoktam maradni mint általában és ilyenkor mindig csend és nyugalom van körülöttem, hiszen éjszaka a legnyugodtabb a ház és az utca is. Viszont ez az éjszaka mégse volt olyan csöndes, már ami a házat illeti. Fél 1 után elkezdtem motoszkálásokat hallani, ami ahogy telt az idő egyre hangosabb lett. Eleinte csak lépteket hallottam, később pedig már azt, hogy valaki futkos odafent a padláson! Körülbelül megmozdulni nem mertem, annyira féltem. Még talán a padláson szaladgálás lett volna a legkevesebb de utána még azt is hallottam, hogy valaki már a folyosón lépked, amit már csak egy ajtó választott el tőlem. Ekkor döntöttem úgy, hogy ideje lenne aludnom, de ezután már a falon keresztül is dübörgött valaki, de a házban mindenki aludt, aki élő volt. A nappaliból ezek után csak úgy mertem bejönni a szobámba, hogy körülbelül minden lámpát felkapcsoltam útközben. De még mielőtt lefeküdtem volna aludni előtte még elmentem wc-re de ehhez végig kellett mennem a folyosón, úgyhogy gyorsan kisiettem és felnéztem a padlásajtóra, ami résnyire volt!! Ezek után inkább visszafordultam és gyorsan lefeküdtem aludni, hogy még véletlenül se halljam a mászkálást. A legrosszabb az, hogy mikor 13 éves voltam, akkor nem kellett volna szellemet idéznem mert így biztos hogy hozzám csapódott valaki, ha nem többen. Azóta a nap óta nagyon sokszor érzem, hogy valaki figyel..."

Köszi szépen, elég jó történet!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr332391882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fru92 2011.02.05. 14:04:27

Szia Kitti!Én nemrég regisztráltam ide.Elolvastam a történetedet.Remélem tudod,hogy egy családtag megidézése egyedül nem lehetséges.Ahhoz nagyon nagy energiával rendelkező és hozzáértő ember kell és megfelelő dolgok.Persze egy rossz szellem hamar átjön,ami balszerencsét hoz.Kellene egy ehhez értő csoporttal beszélned és elküldeni,ha még mindig érzed,hogy nem vagy egyedül.Üdv.
süti beállítások módosítása