Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Betti története

2010.10.04. 16:46 | Andilona | 1 komment

Köszönöm, Betti!
Date: Sun, 3 Oct 2010 17:35:19 +0200

Szia  engem Bettinek hívnak velem történtek dolgok: először is az volt hogy a régi házunkba sokszor láttam alakokat és egyik este éjfél körül lehetett amikor csak annyit éreztem hogy átölelnek meg se bírtam mozdulni és nagyon féltem másnap éjszaka azon járt az agyam hogy most mi fog történni akartam már aludni amikor hirtelen magától leesett a macim a polcról és felkeltem vissza tettem és újra meg történt aztán le mentem inni és megfordulok és ott áll az az illető és valami ilyesmit mondott hogy vigyázz magadra akkor 6 éves lehettem és 6éves koromban halt meg a papám és lehet hogy ő volt az és nem tudom hogy mire gondolhatott hogy vigyázz magadra aztán 6évre rá elköltöztünk Pomázra és most már 13 éves vagyok és  ebben az új házban itt is történnek dolgok szinte minden este hallom hogy valaki járkál a szobámba és megáll az ágyam jobb sarkánál és nem bírtam odanézni vagy recsegnek a polcaim a szekrényeim a TV-m és a lámpám de ezt úgy képzeld el hogy minden este és csak 22:00-kor kezdődik el amikor én lekapcsolom a villanyt ha valamelyik szülőm bejön valamiért akkor abba hagyódik minden és ez nem tudom hogy mitől van mert fontolgattam hogy most a papám aki meghalt vagy az a szellem aki itt halt meg vagy valami ilyesmikre gondoltam és szeretném kérni a segítségedet abban hogy nem tudod megmondani hogy miért lehet ez vagy bántani akar-e az a bizonyos valaki vagy valami

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr92344389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mate811 2011.07.29. 19:44:49

Így kell egy kisregényt írni egy mondatba.
süti beállítások módosítása