Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Zsuzsa története

2010.09.28. 09:32 | Andilona | 6 komment

Köszi, zsuzsa!

Sziasztok!
Én egy 13 éves lány vagyok. Egyszer egy nagyon különös dolog történt velem.
Úgy 2 évvel ezelőtt, elköltöztünk a régi panelünkből egy kertesházba, amit nagyon olcsón adtak ki, mert egy ott élő nő tragikus halált halt, (nekünk meg nem volt sok pénzünk). A konyhából minden este különös hangok jönnek. Egy este megelégeltem, hogy nem tudok egész éjszaka aludni, ezért utánajártam, hogy honnan jönnek a hangok. Elmentem a konyhába, és egy árnyat láttam, amelyik éppen ,,beszaladt" a hűtő mögé. Nagyon megijedtem. Visszafutottam a szobámba, és bebújtam a takaró alá, de egyszercsak a hangok a hátam mögül jelentkeztek. Annyira megijedtem, hogy nem fordultam meg, megpróbáltam, nem odafigyelni,de a hangok egyre hangosabbak lettek, és egyszeribe, abbamaradtak. El tudtam végre aludni. Következő reggel,nagyon sápadt voltam. Kiderült, hogy az előző nőt (aki itt lakott)  a konyhában szurták le. A szüleimnek nem szóltam erről, úgyhogy még egy éjszakát ott maradtunk. Azon az estén, a hangok újra jelentkeztek, de most a fürdőből. Már nem volt merszem, hogy lemenjek, de én nagyon kíváncsi természetű vagyok (ez nem volt akkor jó). Lementem a fürdőbe és ott újra láttam az árnyat és olyan volt mintha engem nézett volna. Ott álltam, sápadtan, a félelemtől megdermedve, de az árny szerintem nem engem akart. Azért mert ahogy elköltöztünk, az árny végleg megszűnt. Kiderült, hogy az aki leszúrta, az valamilyen úton-módon, a mi rokonunk volt. Ezért olyan volt mintha, ki akart volna minket űzni a házból, és sikerült is neki.

Ha nem hiszitek, akkor ne higgyétek, de ez egy igaz történet.                                                                                                    Zsuzsa

Azóta néha mennem kell pszichiáterhez, ha valamikor pánikroham fog el. De azóta néha csak nevetek az egészen.
A szüleim nem hittek, és nem is hisznek nekem. De én tudom. Ott volt.

És nagyon féltem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr242328850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maning xxl 2010.09.28. 16:59:46

Én hiszek neki.Tudom milyen amikor ilyen szempontból hülyének néznek mert általában nekem sem httek

Fairysquirrel 2010.10.24. 19:42:57

Nekem sem szoktak hinni ...nálam minden egyes éjszaka van valami hang..árny..és leveri valami a dolgokat szóval én elhiszem.

TomSon 2010.11.04. 18:59:05

Én egyszer már megjártam ,hogy elmeséltem egy egy velem történt esetet...mindig hülyének néztek és így inkább csendbe maradta....egyszer viszont öcsém is hallott furát és hozzám jött hogy hisz nekem...azóta csak vele beszélek ilyenekről...
Viszont hiszek neked ,és együtt érzek.

Fairysquirrel 2010.11.05. 23:53:37

@MJfan01: akkor te is tudod milyen azt figyelni mikor történik megint valami..én néha nem is alszom :S

MJfan01 2010.11.06. 12:28:03

@Fairysquirrel: én akkor nem tudtam sokáig aludni,mikor egyik barátnőm mesélt a BloodyMary-ről,ami igaz is...jujj,kegyetlen...
süti beállítások módosítása