Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Velem történt furcsaság

2010.08.10. 16:33 | Andilona | 3 komment

Üdv mindenkinek!

Először is azt kérem, nézzétek el nekem hogy kicsit döcögős, kicsit szeleburdi és nagyon szétszórt leszek: ez az első publikációm, lámpalázam van. :-)

Mivel reményeim szerint ezentúl rendszeresen fogunk találkozni, röviden bemutatkozom: a nevem Makai Andrea Ilona, 43 éves kos vagyok. Két gyermekem van, egy 28 és egy 3 éves fiú.

A nagyobbik fiam örökölte a családunkon átvonuló „képességeket”, jobb híján elég magas szinten foglalkozik a mágiával. Szakmáimat tekintve vegyész és informatikus vagyok. Mindkettő abszolút materialista alapokon áll... Szóval egy egyszerű, tök hétköznapi (mondhatnám mezei) háziasszonnyal álltok szemben.

 

Kezdetnek azokat a fura eseteket publikálnám, amik személy szerint velem esetek meg, tehát nyugodtan el lehet fogadni őket „elsőkézből származó értesülés”-nek. Hozzá kell tennem, hogy majdnem minden alkalommal voltak jelen olyan tanuk is, akik abszolút nem hittek az „ilyen” dolgokban. Addig. Végül is ezen a területen épp az a baj, hogy mindenki hallott már valakiről, akinek a valakije mesélt valakiről, aki tapasztalt valamit.

Én itt konkrét leszek: velem történt dolgokat fogok elmesélni.

 

...No és ezzel most el is kezdődtek a gondjaim: sajnos ezek az élmények egészen kicsi gyermekkorom óta kísértenek. Mára már olyan sok van belőlük, -és némelyik annyira bizarr- hogy egyszerűen nem tudom hol kezdjem. Könnyű lenne azt mondani, hogy kezdjem például az elején. Már próbálkoztam vele gondolatban, de hamar rájöttem, hogy egy több száz oldalas könyv lenne a vége. Szóval előre is baromi sorry, de ide-oda fogok csapongani. Nem megy másképp. Ez van.

 

  1. A turbános éjjeli látogató

Egész gyermekkoromat rettegésben éltem le. Ennek egyik oka az volt, hogy éjjelente az ágyam melletti fotelban egy turbános alakot láttam üldögélni, aki keresztbe tett lábát lóbálva ütemesen bólogatott. A kezeit általában karba téve tartotta. Gondolhatjátok, hogy még lélegezni is alig mertem, nemhogy megmozdulni. Viszkethetett-zsibbadhatott bármim, én bizony nem moccantam, pedig majd megvesztem néha! Amúgy azért sejthette, hogy ébren vagyok és látom, mert időnként felém fordította a fejét.

Hozzá kell tennem, hogy negyedikes koromtól kőbányán, az akkor épülő Újhegyi lakótelepen laktunk, a negyediken. Ez azért fontos, mert aki járt már arra, az tudja, hogy a ház előtt álló magas lámpák miatt sosincs igazán sötét, jól láthattam a tagot. Bár előtte párszor láttam őt a XIII. kerületi Reitter Ferenc utcai lakásunkban is, csak ott redőnyök voltak, ergo sötétebb is.

Nem mesélem el, hány okoskánál -köznyelven pszichiáter- fordultam meg, mire huszonéves fejjel sikerült meggyőznöm magam: túl élénk képzeletű gyerek voltam, magam gerjesztettem azt a sötét rettegést, amitől egyébként azóta sem tudtam megszabadulni. Igen, ez a helyzet: ma is ugyanúgy félek a sötétben. 5 év kung-fu és 7 év aikido után elmondhatom, hogy szívesebben ücsörgök egy baltával felszerelt elmebeteggel, mint egyedül. Mert a baltás fazon valós félelmet generál, de amikor egyedül vagyok... Stephen King rohadt jól vissza tudja adni ezeket az érzéseket, szerintem „kolléga”

 

Visszatérve a turbános fazonomhoz: szóval évtizedek alatt orvosi segítséggel meggyőztem magam, hogy simán hülye vagyok. Annyira, hogy egyszer röhögve mesélni kezdtem valakinek, milyen gyagya voltam gyerekként. A fiam közbeszólt: -csak nem a török bácsiról beszélsz, aki a dadiéknál (kezdetben nem tudta kimondani, hogy nagyi, aztán így maradt) szokott üldögélni?

 

Ennyit erről. Ha valakinek vannak hasonló élményei, bátran keressen. Nemsokára újra jövök. Lehet, hogy előre veszem a helyszínelő rendőrt, akire rászólt a halott...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr662212674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maning xxl 2010.08.22. 12:58:10

Én hiszek az ilyenekben. én egyszer a padlásunkon(a házunk nem egy mai darab)éjszakai módban elkatitntottam a telómat(tudom a teló nem a képminőségéről híres) és nézem a képet, ott van rajta egy ijesztő arc.Akár be is küldöm a képet ha megvan.

MJfan01 2010.09.17. 19:37:38

Na,ez érdekes...velem meg az történt egyszer,hogy eltűnt a helyéről (pedig nagyon őriztem) 2 zacskó fülbevaló (kb. 5-6 darab volt 1 zacskóban),és következő nap ugyanott megtaláltam,mikor hazajöttem a suliból...érdekes...

M.Sas-HunEzio 2011.11.06. 23:22:42

Én is rettegem a sötétben.Én nagyon kicsi voltam,de tisztán emlékszem,hogy egyik este a szüleim felparancsoltak az ágyba.Én természetesen nem akartam,mert vendégek voltak nálunk.De,győzött a szülői akarat.Felmentem a szüleim ágyába,mert valamiért nem akartam a szobámban lenni.Lefeküdtem az ágyukba,bekapcsoltam a TV-t.Kicsivel később a szemem láttára suhant át valami a szobán.Rettenetesen megijedtem.Azóta is félek a sötétben.18 éves vagyok,és azóta is futok a háznak azon pontjain,ahol sötét van.hozzá teszem JOGGAL.
süti beállítások módosítása