Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Zsuzsa története

2008.06.02. 14:41 | embertervez | 20 komment

offolok: csináltam pyros videot mert unatkoztunk haverokkal, lesz még több is :D és képek is nyugi: video

A következő történetet a Gportálon találtam:

@nemfontos: nagyon érdekes dolgot mondtál. valahol már én is hallottam. ha nincs ellendre utánananéznél kicsit? mellesleg mostmár így járkálok itthon hogy kiáltgatom hogy azonosítsd magad! :D és ha nektek is vannak különös élményeitek, akkor oszzátok meg velünk; írj egy emailt történeteddel ide; vagy beszéljétek meg a fórumon!

Sziasztok!
Én egy 13 éves lány vagyok. Egyszer egy nagyon különös dolog történt velem.
Úgy 2 évvel ezelőtt, elköltöztünk a régi panelünkből egy kertesházba, amit nagyon olcsón adtak ki, mert egy ott élő nő tragikus halált halt, (nekünk meg nem volt sok pénzünk). A konyhából minden este különös hangok jönnek. Egy este megelégeltem, hogy nem tudok egész éjszaka aludni, ezért utánajártam, hogy honnan jönnek a hangok. Elmentem a konyhába, és egy árnyat láttam, amelyik éppen ,,beszaladt" a hűtő mögé. Nagyon megijedtem. Visszafutottam a szobámba, és bebújtam a takaró alá, de egyszercsak a hangok a hátam mögül jelentkeztek. Annyira megijedtem, hogy nem fordultam meg, megpróbáltam, nem odafigyelni,de a hangok egyre hangosabbak lettek, és egyszeribe, abbamaradtak. El tudtam végre aludni. Következő reggel,nagyon sápadt voltam. Kiderült, hogy az előző nőt (aki itt lakott)  a konyhában szurták le. A szüleimnek nem szóltam erről, úgyhogy még egy éjszakát ott maradtunk. Azon az estén, a hangok újra jelentkeztek, de most a fürdőből. Már nem volt merszem, hogy lemenjek, de én nagyon kíváncsi természetű vagyok (ez nem volt akkor jó). Lementem a fürdőbe és ott újra láttam az árnyat és olyan volt mintha engem nézett volna. Ott álltam, sápadtan, a félelemtől megdermedve, de az árny szerintem nem engem akart. Azért mert ahogy elköltöztünk, az árny végleg megszűnt. Kiderült, hogy az aki leszúrta, az valamilyen úton-módon, a mi rokonunk volt. Ezért olyan volt mintha, ki akart volna minket űzni a házból, és sikerült is neki.

Ha nem hiszitek, akkor ne higgyétek, de ez egy igaz történet.                                                                                                    Zsuzsa

Azóta néha mennem kell pszichiáterhez, ha valamikor pánikroham fog el. De azóta néha csak nevetek az egészen.
A szüleim nem hittek, és nem is hisznek nekem. De én tudom. Ott volt.

És nagyon féltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr93499460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sc0rpion12 2008.06.02. 16:48:11

Nemsokára Péntek 13-lesz :P

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.06.02. 17:38:17

péntek 13 ja azt tervezzük egész éjszaka fönt leszünk mászkálunk a kertbe meg a házba azutcán (haverokkal, csak úgy) bár nem történik semmi az hót

Turbo234 (törölt) 2008.06.02. 17:42:11

Kösz, most nem. Készülök Kenyába.
És ezúton is üzenem a malév és egyéb ganéj társaságoknak, hogy bekaphatják. Nem engedik a "kézi lőfegyvernek" meghirdetett "sebzést okozó eszköz felvitelét" "köztiszteletben álló" személyeket szállító személygépekre.
El nem hinnétek miket lehetne odakünn beszerezni.... föö...

"Azonosítsd magad!" ? Mijez, valami jelige? Nem egyszerűbb az, hogy "Húzz a francba köcsög, nem kellessz." ?
Tuti nincsenek -képzelet szüleményeként létrejött- valós rosszindulatú, szellem meg franctuggyamijen lények. Zsír baromság. Ti nem ismeritek azt, hogy "Alapból minden jónak született/teremtődött" (inkább létrejött, nem hiszek az úgymond teremtés-isten-mesékben). "Olyan nincs, hogy valami rossz legyen alapból. A természet csak jót alkot, a szeretetre törekszik". Furcsa ezt tőlem hallani, de így van. Aki nem ért egyet az beteg, aki egyetért, azt leszarom.

Cs.

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.06.02. 17:43:06

nem is hiszünk benne de a sok horror hatására nem birjuk kihagyni

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.06.02. 22:27:41

kapjátok be én péntek 13án ballagok xD

Navajonki 2008.06.03. 14:43:54

komolyan én borzongtam a történetet olvasva....
"azonosítsd magad"is kicsit hülyeség
elvégre...ez a szó h azonosítás, ez eleve modernkori szó.. én úgy tom... de szellemek annak elötte isvoltak.. akkor mrét erre hallgatnának? natessék...
de amúgy érdekes.,..

embertervez 2008.06.03. 18:31:31

@Dick
EZen én is gondolkodtam. De miért olyan elképzelhetetlen hogy a szellemvilágban nincsnek újkor? ;)

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.06.03. 20:36:24

Ez az Azonosítsd magad olyan furcsa :D. a Szellemeknek mi vagyunk a rendőrök hogy azonosítsák magukat? Mivan a Péntek 13-al? Nekem az szerencsés nap. (Főleg hogy 14-én lesz a Szülinapom :D)

Turbo234 (törölt) 2008.06.04. 14:03:37

Vonzás törvénye: ha állandóan azt hiszed, péntek 13-dikán valami rossz fog veled történni, akkor úgy lesz. Ergo ki az a hülye, aki fos dolgokat hív le magának? Én nem. Velem nagyszerű dolgok fognak 13-dikán történni, akármikor is, mindig. Például e hónapban pont akkor fogok (a balfasz malév és egyéb ganéj légitársaságok) kíséretében a Szaharát beharangozva szárnyalni. (Arra felé azt hiszem nincsenek terroristák. Az Éjpíjár és a Júefelel viszont ott ólálkodik. Szerencsére már csak foltokban.)

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.06.04. 14:05:29

azonosítsd magad? az ember véreből majd lefesti a nevét

rgtc 2008.06.04. 14:47:35

tudod de lehet hogy leszakad a gép szárnya vagy kifogy az üzemanyag vagy bogár repül a hajtóműbe jaa attól nem zuhantok le egybkent énis ezt mondom mindenkinek hogy azért olyan rossz a péntek 13 mert mindenki bemeséli magának hogy fog vmi rossz történni és ezért lesz rossz pl lehet hogy egy ugyanolyan nap lenne mint a mai egybkent akkor ballagunk és lehet h terrortámadás lesz az iskolánkban érted :D

nemfontos 2008.06.04. 15:58:15

Nem szeretnék reklámozni de azt hiszem ha jól emlékszem akkor az egyik Hihetelen c. lap vmelyik számában olvastam de nembiztos....de arra emlékszem hogy a szellemek azért keltik fel a figyelmünket mert vmiért nem nyugszanak de ők nem tehetik meg azt a dolgot amit kihagytak,hanem csak mi segithetjük őket át a másvilágra(huu de fura ezt mondani..XD)

nemfontos 2008.06.04. 16:01:43

mellesleg szereték vmit megosztani veletek:Mi a baj a péntekkel?
A hagyomány szerint Jézust pénteken feszítették keresztre. Sőt, állítólag ez volt a paradicsomi bűnbeesés napja is. Így aztán a pénteki nap nem alkalmas arra, hogy házasságot kössünk, új házba költözzünk, új állást vállaljunk, nagy útra induljunk vagy akár csak körmöt is vágjunk. A péntektől való irtózás egy másik forrása lehet az, hogy a 19. századig a péntek volt Európában a hóhér napja, rendszerint ekkor hajtották végre a nyilvános kivégzéseket.

Ha az egyes országokat vallási szempontból vizsgáljuk, kiderül, hogy elsősorban a katolikus országokban fűződnek babonák a pénteki naphoz, a protestáns vagy mohamedán államokban nem terjedt el az ilyen típusú előítélet, ami azt bizonyítja, hogy a katolikus egyház hittételeinek és szokásainak (pl. pénteki böjt) fontos szerep jutott a péntektől való irtózás kialakulásában.

Szerencsésnek vagy szerencsétlennek tartott napjaik már az egyiptomiaknak, a görögöknek és a rómaiaknak is voltak. A rómaiak fekete jegyű napoknak nevezték őket, és ilyen rossz napnak számított a minden hónap idusára következő nap, amihez még társult a halottaknak szánt három nap is: május 7., június 8. és szeptember 8. E napokon nem volt tanácsos semmibe se belefogni. A germánoknál a hétfő és a csütörtök volt a jó, a kedd és a péntek a rossz nap. Magyarországon a középkorban szintén babonás előjelű nap volt a kedd, azokat az asszonyokat, akik ilyenkor fontak vagy mostak, megbüntette a Kedd Asszonya.


Ha nem itt olvassátok el akkor itt is megnézhetitek:eletmod.transindex.ro/?cikk=75

nemfontos 2008.06.04. 16:02:23

ja bocs a régi irásomban a HIHETETLEN CIMŰ LAPRA GONDOLTAM :d

nemfontos 2008.06.04. 16:07:25

halljátok nem feltétlenül mondd azt hogy azonositsd magad...ha tudjátok az régi nyelv szavaival vagy más régi holtnyelvvel akkor ugy mondjátok..nem kell azt hinni hogy én vagyok a szellemvilág képviselője és tudósa ... hm ...az a baj veletek hogy a fake képekér és vidikér jártok ide és nem elgondolkozni már elnézést a leszólásért..ha annyira fake-t akartok akkor az fentebbi ujságban azt olvastam jézus nem ember hanem egy zsidó csoport neve volt régen csak az egyház a pénz érdekében "fogalmazást irt"...

nemfontos 2008.06.04. 16:08:18

nagyon jár a szám most kussba leszek kicsit :P

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.06.05. 13:59:30

nemfontos hogy tudsz ennyi nem fontos cuccokat leirni???

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2008.08.12. 17:30:46

Szerintem ez a hiedelem, hogy a szellemeknek befejezettlen dolguk van a földön, hülyeség. Azért nem nekünk kell átsegíteni őket a túlvilágra, mert ha Isten azt akarta, hogy meghaljanak, már nincs befejezettlen dolguk. Mindezt én gondolom így, nem mondhatom, hogy biztos.

Elendir 2008.08.15. 07:33:40

hát nemtudom,mindenki csak feltételez mindent azokról a dolgokról amik ismeretlenek még az emberiség számára.Ha enkünk valameikünknek lejár az ideje megtudja ő is mi fog történni a halál után, igaz nekünk nem tudja elmondani de ő akkor is tudni fogja majd és akkor már biztos fele annyira se fogja érdekelni mint amikor élt.Én amúgy péntek 13-án ballagtam,igaz nem volt valami jó nap mert nem volt zene,esett az eső ezért a torna teremben kelett zsúfolódni és kurva meleg volt..amúgy jó volt mert sokat röhögtünk. :)

Turbo234 (törölt) 2008.08.15. 16:35:38

Friedrich,

A szellem témának annyi valóság alapja van, mint az isteneknek. Zéró.

Elendir,

A kommented első fele is csak feltételezés.
süti beállítások módosítása