Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Tomi esete

2010.11.14. 08:05 | Andilona | 3 komment

Köszönöm, Tomi! Andilona

alig 1 éves történet 

 
Dédi szobája 
 
Általában nagyon jó alvó vagyok és szeretek elaludni holott nem egyszer álmodtam érdekes dolgokat . El kellet mennem az unokaöcsémért a Baranya megyei Komlóba és másnap indultunk volna hozzánk Érd fele . A vonatunk a hajnali órákban indult , 4-kor kellet kelnünk . Körülbelül 11- éjfél között mentem aludni és nem kellet sokáig várnom hogy elaludjak Az mp4 lejátszómon állítottam be az ébresző órát ami igaz nem szólt túl hangosan de ha nagyon akartam felébredtem rá , legtöbbször meg csak álmomban kinyomom és tovább alszok. Azt vettem észre hogy már 4 óra előtt mint ha nem is aludtam volna egy percet se a szemeim kinyíltak egyből a szobában teljes sötétség volt az orrom hegyéig nem láttam el . És furcsa érzésem volt mert mint ha valaki lett volna a szobában . Arra gondoltam hogy talán nagybátjám próbál halálra rémíteni megkerestem a villanykapcsolót felkapcsoltam a villanyt de nem volt bent senki sem. Rá egy fél percre szólalt az mp4-esem . Kinyitottam az ajtót még mindenki aludt , nagyon csodálkoztam .
Másfél hét múlva utaztunk vissza és szintén ott éjszakáztam de most velem volt nagymamám is ( az ő anyukája volt a Dédi ) Most korábban feküdtem le hogy kipihenjem magam mert másnap igen hosszú utat kellet megtennem mivel utaztam ki páromhoz Győrbe .Ekkor kezdődött a különös álom , valami száraz helyen vagyok és a nap mint ha a napnak nem lett volna ereje éppen hogy csak egy kicsit sütött pedig nem volt felhő az égen , egy ideig sétáltam a sziklák között majd mint ha valami nagyon nem jó dolog valami fekete (mint az árnyék) közelített felém és ekkor jelent meg egy 25-30 év körüli lány sosem láttam még . Elővett (mint a késöbbiekben kiderítettem) egy pravoszláv keresztet de körülbelül akkora volt mint ő (170cm) rámnézett és annyit mondott nekem hogy "mostmár nincs semmi baj sem mindent tudok amire szükségem van majd én segítek neked" visszafordult és a kereszt igen erősen világítani kezdett és orkán erejű szél támadt fel de a lány csak azt kiabálta hogy "tisztulj meg". Majd arra ébredtem hogy pofozgat már nagybátjám is . Állítólag nyitva volt a szemem és több mint fél óráig üvöltöttem azt hogy tisztulj meg , szakadt rólam a víz és mindenem görcsbe volt nem tudtam megmozdulni sem jó 10 perc után sikerült elmennem a konyháig hogy igyak egy pohár vizet ahogy kivettem a pohara patakokban folyt a könnyem . Nem sírtam és még egy jó 5 percig nem is maradt abba  . Reggel az volt az első kérésem hogy mutassanak nekem képet dédiről ,mert valahol éreztem hogy ő volt az . De azt mondták nekem hogy foglalkozzak végre már mással is . Ez történt 2009 nyarán  és idén nyáron nagynénjém fotóalbumában láttam meg a lány aki a dédnagymamám volt . 
 
Mai napig nem értem az álom lényegét és mit kellet tudnia ? Elgondolkodtató ....

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr172447450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris94 2011.03.08. 10:38:01

Ezt a egyik barátom mesélte:este nem bírt aludni és lépteket hallott felcsapta a villanyt és semmi üres a szoba majd fojtatódott ,,és reggel mikor felkelt arra lett figyelmes hogy a kereszt ami a szekrény tetején volt a földön hevert !!!
Szerintetek ez mit jelent ????

domika129 2011.03.15. 12:29:36

azt hogy valaki aki nem él valamit akr valamit meg kell neki bocsátani vagy ilyesmi

Geneman 2011.06.15. 22:54:42

Szia!
Ez nagyon durva, ezen elkezdtem sírni, megható, és egyben ijesztő is! Hallottam már ilyenekről, de ennyire ijesztőt még soha. A legfurcsább az, hogy még soha nem láttad a dédidet, mégis megjelent álmodban? Hú, a dédidnek sokat köszönhetsz. Én úgy tudom, hogy a fénylények a jók, azokhoz lehet engedni a gyermekeket, aakik látják őket, a sötétek gonoszok, amelyektől el kell vinni őket.
süti beállítások módosítása