Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

István története

2010.09.30. 12:37 | Andilona | 2 komment

Köszönöm szépen!

Kezdeném a történetet azzal hogy Anyám tanár a Fazola Henrik Általános Iskolában és jól tudni hogy az a suli nem egy mai darab. Már nagyon régi épület és feltételezem hogy nem mindig iskola volt.

Pár évvel ezelőtt egy hétvégén ott tartottunk egy bulit.(Akkoriban kezdtem nézni a Blogot is).úgy éjfél körül egy haverral telefonoztunk a lépcsőn de aztán ő elment és egyedül maradtam. Ott játszottam a mobilomon majd egyszer egy reccsenést hallottam magam mögül. Szokott lenni olyan hogy egy régi épületben recsegnek dolgok maguktól de ez valahogy más volt úgy éreztem hogy hátra kéne néznem és mikor hátra fordultam(ezt most nehéz megfogalmazni)egy fehér ruhás alakot láttam és mintha még jött volna felém. Nem sokat láttam belőle mert úgy beparáztam hogy el futottam .Aztán egy ideig nem mentem ki a folyosóra. Aztán mikor indultunk haza beültem a kocsiba ott vártam és zenét hallgattam. Onnan is láttam alakokat az ablaknál jönni de feltételeztem hogy a többiek azok. Majd később mikor már senki sem volt ott és indultunk akkor is láttam egy alakot. Nem tudom hogy én voltam nagyon fáradt vagy tényleg volt ott valaki. Én mondjuk sosem féltem a szellemektől mert úgy gondolom nincs oka bántani sosem ártottam senkinek. Aztán máskor is mentünk oda de akkor már semmit nem láttam.

Ennyi lenne a történet.

 

 

Még amikor nagymamám élt sokat mondta nekem, hogy álmaiban sokszor látta a halottakat

Például egyszer egy ismerősünk meghalt és az nap előtt azt álmodta hogy az ágya felett állt.

Azt is mondta hogy egyszer egy begipszelt nőt is látott ugyan így.

Mikor nagyapám meghalt akkor a temetés után nagyi azt álmodta hogy nagyapa bemegy a szobájába és azt mondja "Nézd meg gyorsan!"

ekkor felkelt és nem volt ott senki azután visszaaludt és az álmodta nagyapa megint bemegy és kérdezi "Hát nem nézed meg?

Másnap kimentünk a sírhoz és észrevettük hogy a síron Nyugodj békében el van írva.

Ez egy jel lehetett. Miután nagyi is meghalt az elírást kijavították a sírkövön.

Ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr182334398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Łastßreath 2011.03.05. 15:50:20

Az általános iskola nálunk (falun lakunk) egy grófi villa. Tallián Andornak hívták a grófot, róla is kapta a nevét az iskola. A pasas nagyon önző és pénzsóvár volt. A saját villájában lincselték meg a falusiak. Szerintem nem volt valami jó ötlet iskolát csinálni belőle. Éjszakánként ki van világítva. Két utcányira lakok tőle. Mikor még oda jártam suliba az emeleti tantermek a folyosó végén helyezkednek el, a folyosóról pedig jobbra és balra is padlásszobák nyílnak, amik le vannak zárva. Szóval, amikor még oda jártam, nemegyszer hallottuk hogy valaki motoszkál, pakol vagy csapkod a padlásszobák egyikében. Mindez fényes nappal tanítási idő alatt. Tanárok is hallották. Valószínűleg a grófúr dühös a falusiakra. Bár ezt már soha nem tudjuk meg.

MJfan01 2011.03.07. 15:29:51

Nálunk a sulival semmi gond.DE!most átkerültünk a másik suliba,az is a mienkhez tartozik.Sárospatakon a "II.Rákóczi Ferenc Általános Iskola" Esze Tamás Iskola részébe kerültünk.Senki se szerette azt a sulit,egyrészt mert utálunk suliba járni,másrészt meg azért,mert félelmetes volt az a suli.A falakon mindenhol repedések,az ajtók csak úgy ki-be nyitódtak-csukódtak.Nos,evvel kapcsolatban van egy történetem.Az angolosok azt mesélték mind egytől egyig,hogy az ajtó csukva volt,az ablak meg nyitva.Később az ablak hirtelen elkezdett csukódni,DE egyidőben az ajtóval.Tudjátok,mint az,amikor a szellem kinyitja a szekrényajtókat.És PONT ugyanolyan sebességgel!Ez még mind semmi.Németen is ez volt,pontosan ugyanakkor!Egyik haver feljegyezte az időpontot,ha jól emlékszem,10:10-et mondott.Nálunk meg 10:12-kor volt ilyen!De durva volt.:P
süti beállítások módosítása