Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

egy fura jelenség

2010.09.08. 11:34 | Andilona | Szólj hozzá!

Ezt a történetet az előző felhívásomra kaptam. Kösözönm szépen!

Hello! A nevem Muránszky István(blogon Manngxxl)

 
Kezdeném a történetet azzal hogy Anyám tanár a Fazola Henrik Általános Iskolában és jól tudni hogy az a suli nem egy mai darab.Már nagyon régi épület és feltételezem hogy nem mindig iskola volt.
Pár ével ezelőtt egy hétvégén ott tartottunk egy bulit.(Akkoriban keztem nézni a Blogot is).úgy éjfél körül egy haverral telefonoztunk a lépcsőn de aztán ő elment és egyedül maradtam.Ott játszottam a mobilomon majd egyszer egy reccsenést hallottam magam mögül.Szokott lenni olyan hogy egy régi épületben recsegnek dolgok maguktól de ez valahogy más volt úgy éreztem hogy hátra kéne néznem és mikor hátra fordultam(ezt most nehéz megfogalmazni)egy fehér ruhás alakot láttam és mintha még jött volna felém.Nem sokat láttam belőle mert úgy beparáztam hogy el futottam.Aztán egy ideig nem mentem ki a folyosóra.Aztán mikor indultunk haza beültem a kocsiba ott vártam és zenét hallgattam.Onnan is láttam alakokat az ablaknál jönni de feltételeztem hogy a többiek azok.Majd később mikor már senki sem volt ott és indultunk akkor is láttam egy alakot.Nem tudom hogy én voltam nagyon fáradt vagy tényleg volt ott valaki.Én mondjul sosoem féltem a szellemektől mert úgy gondolom nincs oka bántani sosem ártottam senkinek.Aztán máskor is mentünk oda de akkor már semmit nem láttam.
Ennyi lenne a történet.
 
Kíváncsi vagyok a véleményére.Ha jó akkor a blogra is ki lehet rakni. Kössz hogy elolvasta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr402279957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása