Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Írjatok nekem!

2010.09.07. 19:58 | Andilona | 2 komment

Aki találkozott parajelenséggel és szeretné megosztani valakivel -én szeretettel várom az emileket. Talán tudok segíteni, talán nem, de jó dolog, hogy kibeszélhetjük és nem röhögnek körbe. andrea.ilona@hotmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr412278613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puma28 2010.12.10. 12:50:06

sziasztok Adrienn vagyok,az én esetem tegnap éjjel történt,hát mit mondjak rendesen betojtam ettől a különös jelenségtől,persze semmit nem is tudtam aludni!!!! úgy kezdődött hogy az éjszaka közepén arra riadtam fel hogy valaki kopog a bejárati ajtón,(egy 5 szobás családi házban lakom szüleimmel,és én az emeleten vagyok) először azt hittem hogy álmodtam,de aztán néhány másodperc múlva újra kopogtak,át rohantam anyuék szobájába felkeltettem aput,lementünk megnézni ki is kopoghat hajnali kettőkor,az egyik kezemben a gázspré a másikban a nagy kés,a szívem a torkomban dobogott,hát nem volt ott senki,de a poén az hogy elvileg kellett volna hallanom a kapu csukódását,mert kicsit szar és jól be kell csapni,hát nem hallottam,de akkor ki lehetett? lehet hogy egy kopogó szellem?aztán hajnal tájt,a tükröm az ágyammal szemben van és ha belenézek akkor rálátok az ajtómra,csak egy villanást láttam és valaki állt az ajtóm előtt,na ez már baromira kiverte a biztosítékot nálam,szó szerint majdnem szívrohamot kaptam,reggel meg kérdeztem aput volt e valaki kint wc-én de azt mondta hogy nem,tehát tuti nem apu és nem is anyu volt,apukám nem hisz az ilyenekben,mindig azt mondja hogy csak álmodom,vagy bebeszélem magamnak,de többször hallotta hogy éjjel mindha az alsó szinti wc ajtó csukodna,tudni kell hogy papám velünk élt egy darabig csak sajnos meghalt tíz éve,és ő az alsó szinten volt ott volt a szobája,lehet hogy ő jár éjjelenként wc-re!!!!! de még mindig nem tudjuk ki a fene kopogott az ajton?! szerintem elég félelmetes sztori,legalább is nekem mert én átéltem!!! szőrnyű volt,azt hittem sosem jön el a reggel!!!! hát ez az én történetem!!!! szio mindenkinek még jövök!!! ja és nagyon jó az oldal érdekes és egyben hátborzongató történeteket olvasok itt!!! gratula aki megalapította az oldalt nagyon jó és hasznos puszi

Adam Ghost 2011.12.11. 12:56:05

Helló Ádám vagyok!

A történet a hegyekben történt.
Az egyik barátomnál voltunk. Pont a temető mellett laknak :D
Egy este azt mondta, hogy menjünk el a temetőbe.
Ugye amilyen hülyék vagyunk elmentünk xD
Amikor már a temető közepe fele jártunk, hirtelen egy nagy puffanás. Hátra néztünk és egy öregember volt egy sírnál. Aki pont akkor elejtette a vázát amibe akarta rakni a virágokat.
Beszélgettünk vele és kiderült, hogy egy kicsit szellemifogyatékos, mert azt mondta: már meghalt, már 126 éves, meg ilyeneket.
Aztán tovább mentünk. Mentünk kb. 5 métert és ekkor megint egy nagy puffanás. Hátranéztünk egy másik váza is eltört, de az öregember (Péter ahogy hívták) eltűnt. Furcsáltuk a dolgot a barátommal, megis kérdeztem hogy ismeri-e, de nem rémlett vona neki,hogy élt-e abban a kis faluban.
Másnap elmeséltük a barátom anyukájának És kiderült, hogy amúgy Szilágyi Péter már 36 éve hallott.
Ekkor leesett, hogy egy szellemmel beszélgettünk.
Azóta se megyünk abba a temetőbe főleg este.
süti beállítások módosítása