Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

benjámin 2. esete

2010.10.09. 10:20 | Andilona | 1 komment

Köszi szépen!

Egy nyári nap eseményei

Egy szép nyári kora esti időpontban barátnőmnél voltam amikor úgy döntöttünk hogy elütjük az időt egy kis filmezéssel!
Nem tudtunk megegyezni hogy mit nézzünk, én a Shrek 2t szerettem volna megnézni kedvesem pedig a Szex és New York-ot.
Kedvesemet nem érdekelte az én filmem engem nem érdekelt az ő filme de hát mivel udvarias férfi vagyok hát engedtem a szerelmemnek és az ő filmét kezdtük el nézni.
Engem rohadtul nem érdekelt a film és mivel nem oda figyeltem hát elkezdtem mással törödni. Kis idő múlva azon vettem észre magam hogy reszketek mert fáztam. Kérdeztem barátnőmtől hogy ő is fázik? Mire ő csak annyit mondott hogy egy erős szellőt érzett az oldalán de azóta ugyanolyan melege van mint eddig volt.
Megpróbáltam a filmre koncentrálni de nem nagyon ment majd szóvá tettem hogy "Miért kell ezt a szart nézni? A Shrek-en legalább értelmes poénokon nevetsz!" és ahogy ezt kimondtam abban a pillanatban a polc mélyéről (ahol sorba felvannak állítva a filmek címmel kifele) egyszer csak kirepült a Shrek dvdtokja a DVD lejátszó elé de úgy hogy a tok kinyilt és a lemez látszodott!
Ettől barátnőm teljesen elsápadt és csak annyit mondott hogy "Oké! Még valaki is a Shrek-et akarja nézni, hát akkor nézzük azt!"
Kikeltem az ágyból és ahogy a filmért hajoltam éreztem hogy már nem fázok sőt ismételten olyan melegem volt mint előtte!
Beraktam a lejátszóba a filmet végig néztük majd eljött a kutyaséta időpontja.
Mondtam a barátnőmnek leviszem én a kutyát ő addig csináljon valami vacsit.
Lementem a kutyával sétálni és hát az Alaszkai malamutokról nem azt kell tudni hogy beszariak de mikor elértünk a régi orosz reptérre bevezető sötét úthoz a kutya megtorpant elkezdett remegni majd ugatta a sötétséget! Eközben próbáltam őt elrángatni onnan hogy ne foglalkozzon vele mivan ott, de mikor egy erőset rántottam rajta akkor a kutya összeesett és onnan ugatott tovább! Megpróbált felkellni de nem ment neki elsőre majd másodjára már sikerült neki de ahogy felállt elkezdett öklendezni mint akit fojtogatnak és a vége egy hányás lett! A hányás után a kutya rám nézett majd elkezdett vissza hazafele húzni én meg engedtem neki mert nem voltam olyan hangulatban ettől az esettől hogy lent maradjak az utcán.
Amikor hazaértünk meglepödött vagy inkább kicsit sokkos fejjel várt és állt elém kedvesem. Elmesélte hogy mikor kaját akart csinálni akkor a szekrény tetejéről a müanyag tároló dobozok (ételhordó, sütis tál, stb...) elkezdtek lepotyogni és kiüzték őt a konyhából.
Ezen nagyon meglepődtem de mikor a kutyával én haza értem minden nyugis lett! Csináltunk vacsorát, meg is ettük majd éjjel békésen elaludtunk.
Éjjel 2óra fele arra ébredtem hogy valaki mászkál a lakásban. Gondoltam a kutya keresi a helyét hova feküdjön ilyen dög melegben, de akkor blokkoltam le és rémültem meg mikor az ajtonk kinyilt és hallottam hogy valaki lépdes befele az ágyunk felé! Megmozdulni nem mertem és nem is tudtam. A lépdeső valaki vagy valami odajött hozzám rám hajolt és éreztem hogy néz. Ez nem tudom meddig tartott de amikor a párom megmozdult éreztem hogy az a valami felegyenesedett és mikor a kedvesem felém kezdett fordulni hallottam hogy kifut a szobából és újra csend lett a lakásban és én megtudtam végre mozdulni! Rögtön felugrottam és a lámpa kapcsolójához nyúltam! Felkapcsoltam a lámpát és remegő izzadt testel ültem az ágyon. Barátnőm is felkelt a lámpafényre de neki elmondani nem mertem mi történt mert tudtam hogy a nappali esetektől is kivolt idegileg. Mondtam neki hogy feküdjön vissza csak rosszat álmodtam! Ő elaludt és én egész éjjel az ágy közepén ültem és gondolkoztam hogy mi lehetett az!
Erről az esetről a barátnőm azóta sem tud, és még sok mindenről sem ami a lakásukban azóta zajlik, hogy éjjel mindig fél2 és 3óra között valamelyik elektromos cucc szórakozik. Például bekapcsol a tévé vagy a számítógép monitorja indul be (aminek csak az egér mozgására szabadna bekapcsolódnia).

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr882357694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barmasi 2010.10.21. 16:07:12

Sziasztok!!!
már 6 éves korom óta feltudom venni a kapcsolatot szellemekkel!!!elöször úgy kezdödött ez el hogy kiköltöztünk vidékre,mikor oda mentünk különös dólgok történtek a házba!!elmentünk lefeküdni és elkezdett ki be kapcsolni a tévé,meg fojt a csapból a víz..és utána egyre komolyabb dolgok voltak pl:felvettük videóra hogy alszom és valami kihúz az ágyból,meg valami lehuza rólam a takarót,nagyon féltem hetekig nem mertem elaludni..
végül eggyik ejszaka felkeltem arra hogy valaki bejött a szobámba,felkeltem és ott ült az ágyam szélén feloltottam a villanyt és eltünt!!
második éjjel ugyan ez de most már beszéltem hozzá de csak megsimogatta az arcom és eltünt..kiderült hogy az apám az és azóta se jelent meg...
szoval nagyon féltem..
süti beállítások módosítása