Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Miranda története

2010.10.22. 21:43 | Paranormal | 5 komment

"Miranda vagyok, gondoltam írok hisz velem is történnek furcsa dolgok.
Kiskorom óta érdekelnek az ilyen misztikus dolgok, minden olyan ami természetfeletti. Szóval tényéleg minden téren, legyen az doku film,rajz vagy film viszont horrort nem nézek :D és persze kutakodok az ilyen események után a netzen illetve sokat tudok az ilyen dolgokról, mint mondtam sokat olvasok és kutakodok utánuk, most 18 vagyok eddig mintha nem is foglalkoztam volna vele, lehet hogy lekötött a suli, mert már kiskorom ta nem voltam mamám sírjánál a temetőben, mindig anyu szokott rá virágot vinni, de idén nyáron unokahúgommal mivel neki meg a papája halt meg, azt mondtuk hogy jó kimegyünk a temetőbe cserélünk virágot a sírokon,eddig nem volt semmi, de mikor unokahúgom visszament koleszba és csak hétvégén talizunk,szóval egyedül járok ki még manapság is a temetőbe és mivel korán sötétedik nekem meg egyébként is sok dolgom van foylton sikerül későn elmennem és szürkületben ott téblábolni a sírok között, nem mintha olyan jól esne. Szóval ilyenkor már nincs senki. Míg az unokahúgommal nyáron jártunk nem vettem észre semmi különöset, de mióta egyedül járok, folyton látok valakit,magyarán szellemeket.Egyik este is, mivel mamám sírja a temető hátuljában van, ezért előre mentem vízért és amikor elmentem az egyik sír mellett a mécses nem világított,mire vissza mentem a vízzel épp mamám sírjához tartottam megint amellett a sír mellettt mentem el, de megálltam egy pillanatra mert égett a mécses,gondoltam hát neeem biztosan nem égett, jólvan nem tulajdonítottam nagy feneket a dolognak, mentem tovább, kicseréltem mamám sírján a virágokat eközben ugye hajoltam épp, és mikor hirtelen felnéztem kicsit meszebb állt egy fiatal srác, rövid kócos haj,régi cuccokban volt, ilyen kantáros farmer meg kék pulcsi, bajusz és én csak néztem de hirtelen eltűnt, és nem úgy kell elképzelni hogy köd meg szél meg minden ilyen filmes dolog hanem van és a kövi pillanatban nincs, szóval mint egy kép összevágás, lehet hogy furán hangzik de úgy elmosolyodtam, még soha nem láttam élőben szellemet, egyébként sem félek tőlük, lehet hogy azért mert nagyon régóta foglalkoztatnak, viszont mióta kijárok a temetőbe folyton látok valakit,valamit volt már egy öreg néni de volt hogy gyerekek bújtak el a sírkövek mögé és onnan kukucskáltak ki meg nevetgéltek de amikor odaértem hogy megnézzem kik vannak a sírkövek mögött, eltűntek, szóval már nem voltak ott. Viszont mikor meséltem anyunak hogy mostanában de csak a temetőben folyton látok valakit így napi szinten, még be sem fejeztem a mondtaom de annyit mondott : -jaj fejezd be nekem, mert ma éjjel még szeretnék nyugodtan aludni meg olyat hogy el ne mond senkinek mert diliházba zárnak. Azon goldolkoztam viszont hogy anyu lehet hogy látja a szellemeket, mert szokta kérdezgetni reggel, hogy mikor elemegy éjszaka a mosdóba és kijön onnan állítólag én ott mászkálok utána meg leskelődök utána a folyosóról , hát én nem tudok róla hogy alvajáró lennék, folyton mondom is neki hogy én nem ő erre azt mondja hogy ne hazudjak mert látta a hosszú hajamat :S már kérdeztem tőle hogy látja-e a szellemeket persze csak idegesen válaszolt hogy fejezzem be meg hogy ilyenről többet ne is beszéljek előtte ... pedig nem tudom mitől fél  vagy mitől kellene félnie,én továbbra is kijárok a temetőbe és megpróbálok addig eljutni hogy egyszer beszéljek majd egy szellemmel, tudom olyan őrültségnek hangzik,de nekem olyan természetes :S"

Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr572391892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackCrow 2010.11.05. 18:08:37

Hát ezt nem veszem be...
Te 18?Úgy írsz,mint egy 12 éves.Mondat szerkezet semmi,szóismétlés egy mondatban háromszor...
Meg a történet is eléggé sok kívánnivalót hagy maga után.
Azt írod,hogy régóta foglakozol a szellemvilággal,de most vagy 18 és most hagytad abba a sulit,ami eddig lekötött,és nem érdeklődtél ilyesmik után.Na most mi is van?

fanni1996 2011.01.28. 12:47:13

Hát én félek a szellemektől. Pedig van itt egy(vagy több) és nem bántottak még, és nem is törnek össze semmit, mint máshol. Nem olyan durva a helyzet, de félek tölle. Nem tudom miért, mert nem adott még rá okot. Csak szereti húzni az idegeimet.

Sachia 2011.06.23. 13:10:10

MJfan, BlackCrow, és mi van, ha nem 18 éves, hanem 12? Attól még nem láthat szellemeket? Mégis milyen alapon határozzátok meg mások korát? Mi van, ha csak azért írja, hogy 18, mert azt hiszi, hogy 12 évesen nem vennék komolyan? Erre miért nem gondoltok?

NÉVtelen 2013.07.17. 03:49:46

Te nem nézel horrorrt?! Az a legjobb!!! Én nem tudnám elképzelni az életem horrorr nélkül... belehalnék....
süti beállítások módosítása