Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

hamis emlékek

2010.09.20. 13:20 | Andilona | 2 komment

Gyermekkoromban minden vasárnap a dédnagypapámhoz kalapos, fekete 
öltönyös-mellényes fehér inges öregurak jártak kártyázni. Leültek 
a szobában az asztalhoz, és egész nap semmit nem lehetett hallani, 
mint hogy „ulti, ...kontra... rekontra...fedák sári” és persze a 
lapok monoton csapódását. Sokszor bemásztam az asztal alá a lábukhoz, 
ott kuksoltam míg észre nem vettek. Unalmamban a kezemet húzogattam a 
székek ülésének a mintáján. Olyan régi, békebeli székek voltak, 
szétrobbanthatatlan fából, palackzöld kárpittal, amibe mélyen belenyomott 
vékony, ide-oda kanyargó vonal volt a minta. Az asztal fehér horgolt 
csipketerítővel volt letakarva, és alóla pont ráláttam a dédi heverőjére, 
ami világoszöld volt, apró piros tulipánokkal. És a cigifüst, cigifüst 
a végtelenségig. Mondanom sem kell, mire nagyobbacska lettem rettenetesen 
megutáltam azt a szót, hogy ulti. Nem csoda, végül is egy alig három éves
 gyerek csak annyit ért a kártyából, hogy ülnek, ülnek, ülnek és ülnek... 
Szörnyű unalom. Kártyát majd harminc éves koromig nem is tudtak a kezembe 
nyomni. Végül is egy sajnálatos esemény miatt szoktam rá mégis: huzamosabb 
időre kórházba kerültem. Itt pár hétig emelt fővel vertem vissza a 
támadásokat,ám végül más szórakozás nem lévén kísérletet tettem a snapszer 
nevű játékkal -és úgy maradtam.
Sokszor hajnali négyig vertük a lapot páran, aztán félájultan ágyba zuhantunk, 
hogy nyolcra felkeljünk a vizitre. Egyszóval szenvedélybeteg lettem...
Egyszer nevetve elmeséltem anyunak, hogy mennyire utáltam a dédnagypapa 
miatt a kártyát, és most íme, pont olyan elszántan verem én is a blattot, 
mint ő tette.
Furcsán rám meredt, aztán megkérdezte miről beszélek.  Elmeséltem neki. 
Sokáig némán gondolkodott, aztán feltett néhány kérdést a dédiék lakásáról.
 Végül azt mondta: a dédiék szobája tényleg úgy néz ki ahogy emlékszel.
 De a nagypapa soha, életében nem kártyázott, és nem jártak hozzá soha 
öltönyös emberek.
No de akkor én miért emlékszem rá olyan pontosan, hogy még a felnőttkori 
viselkedésemet is befolyásolta?! (slusszpoén: pszichiáterek, kíméljetek!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr492309817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maning xxl 2010.09.20. 14:44:10

érdekes.Azt mondanám egy visszatérő álom lehetett de, nagyon emlékezett a dolgokra úgyhogy nem biztos.

Sachia 2011.06.23. 19:07:08

Ez fura. 3-4 éves korom körül nekem is volt egy visszatérő álmom. Én és a testvérem ültünk a fehér Suzukink hátsó ülésén, anya pedig bement a zöldségeshez. De amint belépett a boltba, a kocsi magától elindult. És én "tudtam", hogy valaki vezeti. Csak ment és ment, végig a Krónikás utcán, a Közép utcán, a Trombitás utcán, ki az állomás felé. Anya pedig futott a kocsi után, holott nem érhette utol.
Annyiszor álmodtam ezt, hogy a végén azt hittem, hogy igaz, és nem mertem egyedül maradni, míg anya bement a zöldségeshez. Képtelen álom volt az egész, de hát 3-4 éves voltam.
süti beállítások módosítása