Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Benjámin 3. esete

2010.10.10. 15:58 | Andilona | Szólj hozzá!

köszi szépen!

Hol van az a tévé csatorna?

Volt már olyan hogy tévével aludtál el és felébredtél arra hogy a tévé megy majd kikapcsoltad és aludtál tovább? Gondolom igen! De szerintem nem sok mindenkinek volt ilyen élménye mint nekem!
Este néztem a tévét, valami jó filmet adtak, sokáig tartott megnéztem stb... nem ez a lényeg!
A műsor végén kikapcsoltam a tévém majd a sötétben forgolódtam és gondolkoztam a kövi napon hogy hogy fogok tudni reggel felkellni meg hogy nem szabad elaludnom mert az első órám töri és doga és javítanom kellene az elöző heti szarjegyemen. Ráis erőszakoltam magamra az alvást... De!!!!
(régebbi sztorimban ismertettem hogy anyukám meghalt 97'ben és hogy szlovák volt meg stb...)
Éjjel 2-3 magasságában arra kelltem fel hogy megy a tévém, de nem is ez volt a baj hanem hogy valami szlovák híradó féleség ment! Mivel álmomból vert fel a hírmondó így elég nyűgös voltam sok jelentőséget nem adtam neki. Kikapcsoltam a tévét és aludtam tovább.
Reggel mikor felkeltem eszemben voltak a dolgok, hogy én este lefekvés előtt kikapcsoltam a tévét, de éjjel felkeltem rá, szlovák adó ment valami híradóval.
Elmentem az iskolába de egésznap ezen járt az agyam hogy hogy a francba kapcsolodott be a tévé amikor én este kikapcsoltam. Gondolkoztam azon hogy lehet hogy ráfeküdtem a távírányítóra de ezt is hamar kivertem a fejemből hisz a távirányítónak a helye az éjjeli szekrényen van a telefon és a rádiós ébresztő mellett! Nem tudtam mi történhetett de nagyon izgatott a dolog hogy milyen adó volt, milyen hír lehetett meg stb...
Péntek volt kevés óra szokás szerint, suli után sehova nem mentem egyből robogtam haza hogy válaszokat találjak kérdéseimre.
Hazaértem és az első dolgom volt hogy bekapcsoltam a tévét. A tévé az utoljára használt állomásra kapcsolodott be. De sajna nem arra az utolsóra amire én emlékeztem. Nem a Szlovák híradós fogadott hanem a Szakál Miki a 0690.... műsorral! Ültem értetlenkedtem és nem tudtam mire vélni a dolgokat.
Kisidő múlva eszembe jutott hogy újszerű tévém van hát akkor indítok egy keresést és hátha talál valami szlovák adót! Ezt meg is tettem de szlovák adót nem találtam. Nagyon elvoltam keseredve hogy ismét egy dolog ami kételyeket hagy bennem!
Felhívtam testvéremet (akinek orrát törte valaki mint már régebben említettem), elmeséltem neki a dolgokat és mondta hogy próbáljam meg este abban az időpontban megkeresni a csatornát amikor felébredtem a tévére! Ezt meg is fogadtam és izgatottan vártam az éjszakát!
Elis jött az éjjel 2óra!!
Neki láttam a keresésnek de a tévé semmit nem talált! Megpróbáltam kézi keresővel hogy hát ha a tévé automatikája átugrik a kis csatornák felett!
A kézi keresés sem járt sikerrel és az óra is már jó 4óra után járt!
Elkeseredtem és úgy döntöttem lefekszem aludni mert késő volt már, fáradt is voltam és beletörödtem abba hogy lehet hogy csak álmodtam!
2-3 nap telt el az eset után amikor egy éjjel arra kelltem pontosan emlékszem 2:34perckor hogy a tévé megy és a híradós pasas megint szlovákul beszél nekem!
Sajna nem beszélem a Szlovák nyelvet csak néhány szót értek meg de azt pontosan kivettem a híradásból hogy Martin-ban (ez egy szlovák település a magastátrában) az 1ik nagy szállodát bezáratták mert életveszélyesen megcsuszott a talaj alatta amitől a szálloda is életveszélyes lett! És miközben néztem a híradást rájöttem hogy arról a szállodáról van szó ahol kiskoromban sokat nyaralt a családom és min. 2szer egy évben felmentünk oda anyukám, apukám, nővérem és én!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr1002360483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása