Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Harsányi Viktória története

2011.07.08. 11:55 | Paranormal | 19 komment

"Szia!

 
Nem is tudom, hogy kezdjem levelem. Nekem inkább segítségre van szűkségem.
A legjobb barátnőmmel és velem mostanában érdekes dolgok történnek. 
Régebben gyakran próbáltam szellemet idézni, persze gyerek fejjel. Azonban egyszer az egyik ilyen alkalommal egy fémkeresztet használtam, ami a végén eltört. Velem ekkor kezdtek a furcsaságok történni, utána abba maradt. Viszont körülbelül 1-2 hónapja újra furcsa jelenségeket tapasztalok. Elmozdul a kép a falom, a vázából kiesik a virág, a tükörben mintha mozgást látnék és mintha valaki mindig figyelne. Ilyen apróságokat, hogy a szekrényről leeső könyvek, tv bekapcsolódik magától és mindig a 8as csatornára ugrik, ha át teszem másikra akkor vissza ugrik stb. nem is említek. A barátnőmmel is hasonló a helyzet a villany önálló életet él a megengedett kádból egykettőre eltűnik a víz, leesik a könyv a szekrényről, bekapcsolódik a dolgok stb. történnek. Lassan már az iskolában is hasonló dolgok történnek, órán leesik a szivacs magától, a teremben motoszkálást hallunk, mikor csak mi ketten vagyunk ott. És az a furcsa, hogy minden dolog közösen történik. Úgy értem, hogy ami velem is megtörténik az vele is. És nekem a szobámban a falon van egy közös kép ami mindig megfordul. Nem tudjuk mire kellene ezt vélnünk vagy mit akar tőlünk, de szeretnénk ennek a végére pontot tenni, ha tudsz nekünk segíteni annak nagyon örülnénk.
Viki"
 
Ha valaki tud bárhogyan segíteni, kommentben jelezze.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr833049960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kokoquad 2011.07.22. 16:38:20

Üdv. Megtudhatnám merre laksz? A távolság miatt,habár nem is kéne hozzád menni ha jól veszem ki a szavaidból,mert az a (dolog) nem helyszínhez ragaszkodik hanem hozzád,és a barátnődhöz igaz? Csak azért kérdezem mert velem is voltak ilyen dolgok de elmúltak. Ha érdekel a dolog,hátha tudok segíteni akkor az email címem kokoquad@gmail.com ide írhatsz ha szeretnél.

Vivii98 2011.07.24. 15:12:54

Szia Viki!
Vivi vagyok.
Olvastam a történetedet,és tényleg nagyon ijesztő lehet neked.Én csak bulikon,partikon hallgatok,olvasok rémtörténeket,paranormális sztorikat,de amúgy ha egyedül vagyok NEM,pont azért mert 1 kicsit félek.Szerintem nagyon bátor vagy,mert én nem bírnám az biztos.
Épp múltkor volt 1 parti,amin a barátaim kitalálták,hogy idézzünk szellemet.Én persze nem voltam benne,nehogy valami barul süljön el.De nemrég olvastam,hogy ha idézünk szellemet,akkor vissza kell küldeni (ha sikerül,ha nem),mert az a szellem akit megidéztek nem kerül vissza oda ahová tartozik,elvileg bosszút áll azon aki megidézte (lehetnek többen is).Nah,te beletetted azt is a történetedbe,hogy csak "gyerek fejjel" idéztél szellemet.Nagyon sajnállak,mert el sem tudom képzelni,hogy milyen szörnyű lehet neked és a barátnődnek.Ha tudok segíteni,vagy beszélgetni szeretnél róla,akkor fenn vagyok facebook-on Vivien Vancsok néven,2 fb-m in van de mindkettőt egyformán használom,van msn-em is vivi.565@hotmail.com,és van 1 e-mail címem amit használok az a vancsli@citromail.hu.Ezekre nyugodtan írhatsz!
Vivi.

Vivii98 2011.07.24. 18:41:16

Szia!
Megint én vagyok,azért mert elszeretném mesélni neked,hogy velem mi szokott történni.Minden úgy kezdődik,hogy érdekes módon éjjel felkelek,nem tudom miért,aztán mikor a szobám ajtaja felé nézek,látok 1 sötét alakot az ágyam mellett (én szerintem férfi).Ott áll,nem mozog.Én persze parázok,mert nem tudom mit akar tőlem.Egyszer anyával és apával voltam valahol (már nem tudom,hogy hol),és akkor elkezdték nekem mondani,hogy valamit kezdeni kellene az álmaimmal,mert állandóan felkelek (alvajáró leszek),és elkezdek mászkálni mindenfelé,és anyáék attól félnek,hogy egyszer majd leesek a lépcsőn.Megkérdezték,hogy mit álmodom,(de én mikor reggel felkelek és kérdezik tőlem,hogy mit álmodtam,én csak nézek bután,mert azt sem tudom,hogy miről beszélnek)én természetesen azt mondom,hogy semmit,viszont meséltem nekik arról,hogy mikor felkelek éjjel 1 alak ott áll az ágyam mellett és mikor meglátom,folyton elfordulok,és várom,hogy eltünnyön végre,és próbálok visszaaludni.Ekkor apa azt mondta,hogy nézzek szembe vele,és kérdezzem meg tőle,hogy mit akar,és elvileg akkor eltűnik.Amikor erről beszélgettünk a szüleimmel,azután még megjelent 1-szer,de utána már nem.
Nagyon remélem,hogy nem jön vissza soha többé,mert így is mindig félve fekszem le,nehogy rosszat álmodjak,mert mostanában elég sokszor volt rémálmom,de mostanában az is megszűnt,szerintem azért mert mostanában elég jól alakulnak a dolgok,és nem nehezedik rám olyan sok stressz.
Ezt azért meséltem el neked,mert gondolom te is félsz attól,hogy nehogy valami durvább dolgok csináljon.Mert én néha-néha éjjelenként mikor felkelek wc-re,vagy megyek el valahova sétálok vagy kutyát sétáltatok,sokszor olyan érzésem van,mintha figyelnének,és az érzés határára hazafutok.Ugye mikor hazafutok sokan néznek,de nem érdekel.
Nekünk is volt olyan,hogy lenn a földszinten van mozgásérzékelő riasztó ami csipog vagy mit csinál ha mozgást érzékel,és úgy 1,5 éve történhetett,hogy megszólalt a riasztó,apa lement,de nem volt ott senki,csak a papám képe leesett a polcról (a papa már meghalt).Nem értettük,hogy hogy eshetett le a polcról,mert van a fényképtartó (ami olyan hogy bele kell akasztani a fotót),nah ez benne volt a fotótartóban,és mégis kiesett.
És még sok olyan alkalom volt,hogy megszólalt a riasztó,de nem volt lenn senki.
Én hiszek a szellemekben,mert szerintem igenis léteznek,mert sok mindenre nincs ésszerű magyarázat.Gondolom,hogy Te is hiszel bennük.
Köszi,hogy elolvastad az én történetem.

Sachia 2011.07.27. 17:10:35

Mi a barátnőimmel nyaranta mindig Földesre megyünk táborozni, és felfigyeltünk rá, hogy a szobánkban (2. ház, 4. szoba, ha valaki ismerné) folyton elferdül a falon lévő tulipános kép. Visszaigazítjuk, egy idő után megint elferdül. Más szobákban megnéztük, nem csinálja ezt. Pedig minden szobában ugyanott van a kép, ugyanolyan nagyságú, alakú. Barátnőimmel gondolkoztunk rajta, hogy szellem tehet róla, de nem vagyok benne biztos.

D0mynyka (törölt) 2011.08.13. 15:41:58

Figyelj! Régebb óta idézek szellemeket a két partneremmel. Szeretnék segíteni. Ne hidd hogy ez az egész butaság. Ez nem gyerekjáték, bár egy szellemet viszonylag hamar meg lehet győzni hogy térjen örök nyugalomra. Egy kicsit elszúrtátok. Egy szellemet csak három ember idézhet meg. Ketten soha ne fogjatok neki, különben a szellem lelke gonosz lesz. Hidd el tapasztalatból mondom. Nekem 3 éve volt hasonló helyzetem csak akkor a számítógép magától bekapcsolt és a képernyőre milliószor le volt írva hogy miért tetted? Miért tetted? Miért tetted? Mert egyedül csináltam. Megadom az e-mail címem és írj rám ha úgy gondolod szeretnéd hogy segítsek.

D0mynyka (törölt) 2011.08.13. 15:44:09

domikinga@gmail.com

mangaangi 2011.08.25. 17:07:19

Na, hogy én sem maradjak le... van egy barátnőm, aki színes gyertyával idézett...na az sem egy jó dolog...de a léneg annyi, hogy kétségbeesetten jött hozzám, hogy segítsek neki, mert minden szellem, akit megidézett hülyeségből, nem hagyja békén se este se nappal... úgy volt, hogy elmegyek feltérképezni a helyzetet, de nem tudtuk megszervezni, így mondtam neki, hogy annyi szál gyertyát gyújtson meg, amennyit idézett, vagy lehet több is, ha bizonytalan a szám. Eszeveszetten szaladt a boltba fehér gyertyáért és elégette őket a szobában. Aztán megkönnyebbülten jött legközelebb, hogy megszűntek a zaklatások. Annyit mondtam még neki, hogy ha "tiszta" a szoba, akkor egy marék füvet vigyen be. (Hogy ne takarítsák ki a szobából, olyan helyre tegye, ahol el lehet róla feledkezni, szekrényteteje, szekrény alá stb.) Mert a friss fű felrissíti a szobát. Így is tett és azóta esze ágában sincs szellemekkel játszani. :) Mellesleg mindenszentekkor sem véletlenül gyújtunk FEHÉR GYERTYÁT. Remélem segítettem. ha mégsem, akkor gázosabb a helyzet, mint hittem.

különös 2011.09.20. 12:44:44

Szia!
Szivesen segítek, csak írj rám egy mailt, mert kicsit bővebbet kell tudnom. Ha szeretnéd bátorításképp elmesélem én is a mai napig tartó harcomat :)

mail: nira@hotmail.hu

Botiii666 2011.10.19. 01:15:02

Nos először is, meg kell figyelni, hogy szellemet idéztetek a barátnőddel, fém kereszttel (és nem ezüsttel). Másodszor az idézést megcsináltátok, de nem zártátok be a kaput, amin át visszajött a szellem. Harmadszor azt akarja, hogy hagyjátok békén és küldjétek vissza oda, ahonnan jött,
tehát megint kell egy idézést csinálni, de most ezúttal előírásosan olyan személy jelenléte mellett, aki ért az ilyen dolgokhoz. Azaz szükségetek lesz 1 db ezüst keresztre, gyertyákra és tudni kell, hogyan csinálj védőkört az idéző területre ( ezt sóból tudjátok megcsinálni, mert az véd a legjobban) ami nagyjából 3-4 cm széles. Ezután meg kell tudni a szellem nevét és a nevét kántálva elmondani a visszaküldő szöveget. Azt ajánlom keressetek fel egy ilyen személyt és járjatok sikerrel, mert az esetek többségében a szellem megharagszik, hogy megzavarták és kárt okoz benned, a barátnődben vagy bármi másban. De mivel mondtad, hogy a nagypapád képe esett ki a keretből, így lehet, hogy hozzá van közel, vagy éppen őt idéztétek meg. Nincs kizárva, hogy ő az. Sok sikert.
Itt az msn címem, ha netán tanács kellene valamiben, ugyanis én is foglalkoztam ilyenekkel, csak mivel ismerem a módját, hogyan szabaduljunk meg az ilyenektől, nekem nem voltak ilyen gondjaim. De a tapasztalataimat elmesélhetem.

cím: gbotond@vipmail.hu

veznabob 2011.10.24. 20:49:54

szakmám csőszerelő megtudom csinálni a kádat :D nemám amúgy velem nem nagyon szokott történni semmi,de szeretem az ilyen parás dolgokat

spytyna 2011.11.26. 19:28:57

hmm..nem fényezni szeretném magam,de nekem is vollt dolgom nem régiben paranormális jelenségekkel..azt is mondhatnám h kicsi gyerek korom ota zajlanak körülöttem a paranormális jelenségek.......hozzáteszem,bárki átjöhetett cshajok azon az átjáron...bárki...a legutobbi élményeim tavaly minden szentekkor vollt...hihetetlen mikre nem képesek egyes szellemek ..egyébként sokk minden van....bootiii..gratulah..hasznos tanácsokat adtál a lányoknak...én szivesen segitek...bárkinek..már csak azért is,mert tudom hogyan kell elbánni a gonosz lelkekkel..tapasztalatbol beszélek.bárki,aki olvassa ezeket a sorokat majd,és segitségre szorul,az irjon nekem bátran...tinalein@citromail.hu

paranormal investigator 2011.12.24. 20:59:23

üdv mindenkinek :) nem ismeretlen mindez amiket itt olvasok ha segítség kell írjatok bátran.

fecopeti 2012.01.19. 15:18:35

hát ijenek meg történnek én egy ojan házba voltam ahol egy sorozat gyilkos lakott

Adam13 2012.01.22. 08:05:49

Michael Mayerst házában??? :)

Szandi28 2012.07.29. 14:33:25

szerintem ha még mindig gondok vannak, akkor szenteltesd ki a házat

Pemi_VW 2012.10.19. 14:47:14

Szia Viktória!
A szellem idézés nem játék... én is csináltam még gyerekkoromban... tapasztaltam én is hasonlót de nekem kopogó szellemem volt... ekkor felkerestem egy médiumot... ő elmondta h képes vagyok kapcsolatba lépni az elhunytakkal... Annyit kell tenned, hogy gyújtasz egy fehér gyertyát... és kéred meg az angyalokat, hogy vigyék vissza őt a fénybe... miután ez megtörtént, semmi "para" dolog nem fog történni... ahogy megidéztétek, valamilyen úton módon ott ragadhatott nálad... és ezt csak te tudod megoldani, h visszatérjen a helyére:)

Levi97 2013.11.21. 13:53:12

Csak tipp, de próbáld meg LATINUL megszólítani. Elvileg ezen a nyelven képesek kommunikálni. Rajzolj magad köré egy kört krétával, úgy nem bánthat. Ha nagyon félsz kezd el mondani az "Úr az én pásztorom" címû zsoltárt.

Zsolti A Béka 2014.10.22. 23:03:22

Szia,ritkán keresem az dalt. Álnevem va ,de rengeteget foglalkozom ezzel a tudományággal. Sajnos sok a tévhit.
menet közben egy szellem csak azért mert kevesebben idéztétek nem lesz rossz,v gonosz.
Ha csak zavar titeket,a tevékenység,akkor szerencsések vagytok,mert csak egy türelmes szellemről van szó akit vissza kell segíteni azoknak,mindenkit beleértve,akik megigézték,és komolyan is ùgy kell érezni,átszellemülten. Ha ez nem jön be,akkor nagyobb a baj. De,abban az esetben,ne hergeld olyasmivel,h kihívsz egy démonűzőt,mert nem segít,csak ront a szitun. Akkor keress meg engem. A my nicname the facebook adress. Szóval ott megkereshetsz ezen a néven.
Démonnal már volt dolgom. De könnyen el lehet vele bánni,ha rendíthetetlen a hited. Bizonyos jelek utalnak,nem szeretek sémákat használni,de a kopogóra is. Tudni kell,h a szellemvilágba is vannak különböző erejű,végzettségű szellemek. Minnél erőssebb,és tapasztaltabb,annál keményebb segítő,vagy ellenség lehet. Ez a természetétől függ. Mert léteznek a szellemeknek felsőfokù azaz eredendő lények is,akik kezdettől fogva szellemek,ők a leg erősebb,leg hatalmasabb lények. Ne kételkedj,léteznek démonok,akik csak arra várnak,h megtörjék a belső hited. De vannak angyalok is,akik csak a legvégső esetben mentenek meg,úgy,h nem is tudsz róla. Én mindkettővel voltam már kontaktusban,így tudtam a démont elűzni,mert amiben embermilliárdok hisznek,azt én....tudom. És ne akard tudni,h mi lesz a sorsa azoknak,akiknek nem lesz tiszta a szívük a végső számadáskor. Mert mások fognak rólad dönteni,olyanok,akik életed folyamán keresztezték utadat. Csak azért reagáltam a leveledre,mert az első jó pár komiból,nem láttam,h hasznos dolgot rejtene. Csak megtéveszt a ,nem akarok senkit megbántani...
Amúgy a páromra is rászállt a démon. De ez egy másik sztori. Üdv: Gyulus
süti beállítások módosítása