Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Regina esete

2011.03.06. 13:28 | Andilona | 7 komment

Köszi a történetet, Andilona

Heló!
Nemrég regisztráltam fel a blogba. Ott láttam az e-mail címed. Remélem nem gond ha pár szóban elmesélek valamit. :)

Már egészen kicsi korom óta fogékony vagyok az ilyesmikre. Bár a gyerekek 99%-a elveszti ezt a képességet miután betöltötte a 6. életévét. Az én képességeim sem kristálytiszták.
Négy éves voltam. Meleg nyári nap volt. A kutyánkkal játszottam az udvaron. (Vidéki falucskában élünk, a kertünk mögött egy gyönyörű erdő terül el) A labda begurult a garázsba, hát utána mentem. A nagyapám öccse épp egyetlen pillanattal azelőtt akasztotta fel magát és én találtam rá. Gyerek fejjel nem igazán fogtam fel mi is történik így megkérdeztem tőle: "Miért hintázol olyan magasan?". Lehet hogy ez így morbidnak hangzik és semmi paranormális nincs benne, de minden ide vezethető vissza, ugyanis (miután utána kutattam) rájöttem, hogy akkor léptem be a garázs ajtaján, mikor nagyapám öccsének testét elhagyta a lelke.
A következő eset jó pár évvel később történt. Olyan 10 éves lehettem. Felébredtem az éjszaka közepén és körül néztem. az ágyam végében egy magas, sötét, szikár alak álldogált és engem bámult. Iszonyatosan megrémültem és sírva is fakadtam. Félhangosan kezdtem könyörögni neki hogy tűnjön el. Úgy öt perccel később (bár lehet, hogy kevesebb volt) a sötét alak egyszerűen köddé foszlott. Tisztán láttam, ahogy füstté vagy valami olyasmivé esik szét, bár semmiféle illatanyag nem kísérte a jelenséget.
Három éve eléggé csúnyán összevesztem édesanyámmal. (Azóta sem igazán vagyunk jóban.) Kiderült számomra ugyanis, hogy nem voltam betervezett gyerek és hasonlók. Eléggé felhúzott a dolog, és szó szót követett, tett pedig tettet. Anyukám ezt vágta a fejemhez: "Ha azt mondják ugorj a kútba, megteszed?" Én gonoszul válaszoltam vissza neki: "Szeretnéd?" Nagy megdöbbenésemre anyám e-kép válaszolt: "Hát most már jó lenne..." A különös a dologban az, hogy a kertünk végében áll egy régi kút. (Nem viccelek ez tényleg így van.) A dédmamám halála óta persze nem használja senki, ki is száradt azóta. A dédmamám már eléggé idős volt, és beleesett a kútba. Három nappal később találtak csak rá, holtan. Dühös voltam anyámra, ezért fejembe vettem, hogy ráijesztek. Kimentem a kúthoz. Megtámaszkodtam a szélén és fölé hajoltam. Nagyon halkan suttogást véltem felfedezni a kút mélyéről. Egy pillanatra még a szívem is megállt. Közelebb hajoltam. Hallottam hogy beszél valaki, de nem tudtam megállapítani az illető nemét, sem pedig azt, hogy mit próbál közölni velem. Határozottan emberi hangon beszélt, összefüggő mondatokat mondott, csak egyáltalán nem lehetett kisilabizálni, hogy miről beszél.
A kopogtatások éjszaka, a recsegő padló, meg a nappali tükrében elsuhanó alakok eléggé sűrűn tapasztalt jelenségek nálunk. Mostanra megtanultam ezekkel együtt élni. A ház, amiben lakunk mindig is a családomé volt, de úgy tűnik az eltévedt lelkek, vagy démonok pályaudvarnak használjak. Elkezdtem foglalkozni az okkult dolgokkal és a témához kapcsolódó dolgokkal is. A suliba nem viszem el ezeket a történeteimet, úgy is csak sült bolondnak tartanának. Egyetlen ember van, aki elhiszi, amit mondok, de ő is csak azért mert tapasztalt már hasonlókat.
Köszi a lehetőséget, hogy elmondhattam.
Üdv: Łastßreath

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr722715148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andilona 2011.03.07. 17:19:19

Barby! Mindent felraktam amit kaptam. A webes emil nem hozzám jön, nem adnád le még egyszer az andrea.ilona@hotmail.com -ra? Köszi előre is...

paranormal 2011.03.19. 10:35:52

szia ha van még olyan történeted amit megosztanál valakivel akkor velem is megoszthatod met paranormális esetekkel foglalkozok ..ha valami érdekeset tapasztalsz kérlek küld el nekem a parapszichologia@freemail.hu címre előre is köszönöm.

Lexiiy 2011.03.28. 19:28:26

Szia!

Igen én is tapasztaltam a házunkba.Elsuhanó alakokat,Kaparászást a falon,kopogást, és még volt olyan is,hogy a lámpa vibrált a villany és ok nélkül folyik a csapból a víz....szörnyű!De ne törődj vele,ne gondolj rá,ne beszélj róla,és akkor el tűnnek ezek a dolgok!10 éves koromban leégett a házunk ahol elveszítettem édesanyámat!Szörnyen megrázott...Nekem azóta tartanak ezek a jelenségek....Médiumot is hívtunk de nem tudta megállapítani mi lehet,tehát nem anyám "kísért" hanem valami illetve valaki más üldöz engem...Szia!

BosziGirl 2011.06.09. 16:35:26

Szia Łastßreath! Nem vagyunk mi véletlen rokonok?! xd Igen, igen én is eléggé fogékony vagyok ilyenekre... Ha fekete árnyat látsz nem démon csak szellem. És tuti nem családtag volt mert akkor bántana téged valaha is..? Na szoval ha még 1x ilyet látsz ha nagyon félsz küldd el, vagy pedig segíts neki, azért járnak hozzád (kom). Én tapasztalt vagyok elhiheted :)

Łastßreath 2011.06.09. 18:06:24

@BosziGirl: Rokonok? :P Nem hinném. Tulajdonképpen engem az ilyesmi nem zavar. De gondoltam megosztom itt a kis észrevételeimet, tapasztalataimat. Megtanultam együtt élni velük, nem zavar különösebben.

Exortus 2011.06.21. 13:43:20

Sziasztok, Én most léptem csak fel, de jó lenne ha segítenétek valaminek utána járni: Én is kicsi voltam amikor elkezdődtek az ilyen dolgok velem....
Barátnőm ott aludt nálunk, a tévét már Anyu kikapcsolta, és nagyban beszélgettünk a sötétben, mikor is -már nem tudom pontosan ki is vette észre- a fal felől az ágyhoz közeledett vmi...nem láttuk rendesen, de úgy 30-40 cm magas lehetett, leginkább-amit láttam- Stephen King-nek van egy filmje, 'Macskaszem', amiben van egy kobold, vagy mi, na ahhoz tudnám hasonlítani...mikor észre vettük, elkezdtünk sikítani, de még akkor sem állt meg...csak az ágy előtt fekvő dobermannunk tudta elzavarni, aki amikor észre vette, nagy hörgések és morgások közepette utána futott, de ez a valami, a saroknál, a TV mögött eltűnt...
Anyu befutott a fürdőből, természetesen azt mondta h csak álmodtunk...
Pedig nagyon is ébren voltunk...na meg a kutya.... kb. egy éve ismertem meg a mostani legjobb barátnőmet, és valahogy feljött ez a téma, mikor is elmondta, hogy Ő is látott ilyet, de nem merte senkinek sem elmondani...

Remélem tudtok valamit segíteni.... :)
süti beállítások módosítása