Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Fura lény -ugyanaz?

2011.01.31. 07:11 | Andilona | 16 komment

Köszi szépen! Andilona
 
Helló!Szeretném elkérni Tibi email címét(az utolsó hírek között volt a storyja) mert felkeltette az érdeklődésemet és szeretném megkérdezni tőle,hogy ő hol lakik,nem-e ugyanott lakunk!
Miért?Mert  hasonló történt itt is,bár nem velem:a szomszéd falu erdejében elvileg él egy lény aki szintúgy úgy néz ki mint Tibi storyjában a lény:nagyon vékony,karjai hosszúak a térdéig érnek,ember kinézete van.Állítólag páran látták az erdőbe.Én remetének nevezném,valamilyen eltorzulással.Azt mondták már tüntek el az erdőben is.BÁr ennek nem tudom mennyi a valóság alapja,mert akkor már kijött volna a rendőrség körbe szimatolni az erdőt.De hogy pont ugyanolyan "embert" írt le tibi ami itt is van az eléggé furcsa.
Laci

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr522626791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fanni1996 2011.01.31. 17:22:44

blogcuccok.uw.hu/ghostshow.html
Innen töltsd le ezt a fájlt, és nézd meg a 8.8-as diát!!
Szerintem róla van szó. Érdekes...

TibikeTibike 2011.01.31. 22:58:16

csáo

itt az Email címem ezen elérsz : dnbboy1@hotmail.com

Fru92 2011.02.05. 14:45:55

Sziasztok!Nemrégen regisztráltam,mert érdekelnek az ilyen dolgok és régóta csinálok is bizonyos dolgokat.Szóval,velem is történtek/történnek megrázó események,olykor egyedül,olykor nem.Még régen kollégista voltam és visszamentünk ugye vasárnap este.Minden rendben volt,aztán bejöttek a barátnőim is,fokozatosan gyűltünk.Meséli az egyik,hogy vele furcsa dolgok történtek aznap.Először gondoltam,hogy szerencsétlen,de később rájöttem,hogy nem.Aztán másnap reggel készülődés az iskolába.Már mindenki "szerencsétlen",aki az ő osztályába járt.Megégette magát hajvasalóval,leesett sok minden a polcáról,kinyílt magától az ablak.Már kezdett neki gyanús lenni minden,de már indulni kellett.Vége lett az első órának és pont találkoztam az osztályukkal,egyből mesélte barátnőm,hogy az osztályfőnökük kómában fekszik a kórházban. Erre akarták őket figyelmeztetni.Ijesztő.Aztán ugye ők egyből elővették a táblát és beszélgettek.Aztán ezután pedig megkért barátnőm,hogyha szokatlant észlelünk,akkor szóljunk,mert baj lehet.Mondtuk,hogy jó,ők elmentek mi pedig szokás szerint kimentünk cigizni az erkélyre.Egyszer csak egy nagy csattanást hallottunk és láttuk,hogy a CD,tartóval együtt a földön van.Annyira megijedtünk,hogy nem mertünk bemenni.Aztán rávettük magunkat,de sejtettük,hogy baj van.Baj is volt,rosszabbodott a tanár állapota.:(..Az idézés során hírt kaptunk,hogy el fogjuk veszteni őt,meg is adták,hogy mikor.Nem hittünk nekik,mert közben felébredt és szépen javult,már tolószékben ült a rehabilitációs központban.Sajnálatos módon még kaptuk a jeleket,de nem tulajdonítottunk nekik nagy jelentőséget,hiszen jól volt.Ünnepség volt a kollégiumban és amikor felmentünk a szobánkba rossz hír várt minket.Elhunyt.:'(

Peky18 2011.02.11. 09:31:36

Szeretném toletek megkerdezni, lehet-e szo szellemrol. Van ugy, mikor en megyek aludni utoljara, vis a testverem es szuleim utan, raadasul eleg keson, nem tudok elaludni, almotlansagom van es mha azt ereznem, valaki simogatja az arcomat, zsiborgast erzek. Megtapogatom, nem-e hajszalom van ott, de nem. Mikor megerintem, elmulik. Aztan par perc vagy par masodperc mulva ismet erzem. Nem reg napkozben nagyon fajt a fejem es a bal szemem, szinte nem tudtam nyitva tartani. Akkor ejjel szinten nem tudtam elaludni, 1x csak azt ereztem, mha vki erosebben maszirozna a fejem es a szememet. A szivem majd ki ugrott, olyan erosen dobogott, aztan jol dobogott, aztan ismet majd kiugrott. Jo darabig ilyen szivdobogast ereztem. Egy ido utan meg azt ereztem, mha valaki nyomott volna bele az agyba. Vagy mha vki ram tamaszkodott volna. Kellemetlen volt, mert neheznek ereztem. Nagy nehezen elaludtam. Masnap nem fajt semmim. Szerintem a mamam lehetett, aki maszirozott. Segiteni akart. Regebben is szoktam erezni ilyet, de nem az arcomon, hanem a bal fenekemen. Ezt a tesom is szokta erezni. Orulnek, ha kommentelnatok, koszi. Pusziii!!!

Adam13 2011.02.11. 14:37:29

Ez elég érdekes.
És a mamád mikor halt meg?

Adam13 2011.02.11. 14:41:26

Fru92 hát sajnálom az elhunytat.

Peky18 2011.02.11. 23:28:43

@Adam13:
1995 - ben halt meg. En csak o ra gondolok.

Peky18 2011.02.11. 23:32:16

@Peky18: volt mar parszor latomasom is, de nem ot lattam, ot nem tudom latni. Mindig vki mast latok, de nem tudom, kiket. Idegeneket. Legalabb is olyan gyorsan tortenik, h. nins idom felismerni azembereket. Par hete ismet elo jott ez a latomas, ma is lattam vkit. Nem tudom, mitol lehet ez. Szerintetek? Veletek is elofordul?

Adam13 2011.02.12. 10:23:05

Én eddig csak árnyakat láttam.Amik épp csak elsuhantak.Vagy láttam valamilyen végtagot Pl.: elmentem a nyitott ajtó előtt valami árnyék szerű valamit láttam. Mikor visszamentem oda már nem volt ott semmi.
Az ilyet fel lehet fogni átok és áldás ként is.

Peky18 2011.02.13. 13:06:40

@Adam13:
De az az erdekes, h. minden evben van olyan idoszakom, h. vannak latomasaim, erzek valakit - erinteseit, aztan elmulik minden.

Łastßreath 2011.03.04. 17:51:15

Fura lény? Nem lehet hogy az úgy nevezett 'Slender Man' jelenséggel találkoztál?
Itt van pár információ róla: slenderman.freeblog.hu/archives/2011/02/24/Internetmembol_legenda_a_Surge-aktak_1/

domika129 2011.03.15. 12:38:31

ja amúgy öröljünk hogy itt magyarországon nincs olyasmi mint a paranormal activity2ben mert én bevallom nem mernék sötétba a pincébe a démonhoz lemeni és szerintem mindenki fél

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2011.09.16. 18:36:43

Üdv. A blogomon már egy egész dokumentáció van a lény feltűnéseiről. Véleményem szerint ez egy kriptid... Olyan lény mint a jeti, vagy a sasquatch.

kriptid.blog.hu/tags/fany%C3%BCv%C5%91

DaniPaul 2015.11.07. 14:03:24

A figyelő? (The rake)
süti beállítások módosítása