Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BOO!

Tibi találkozása valami nagyon fura lénnyel

2010.12.04. 18:51 | Andilona | 6 komment

Köszi szépen, Tibi!  Andilona

Tibi vagyok
21 éves

2 évvel ezelőtt kb tőlünk 2 utcányival feljebb van egy emlékmű
odajártunk fel barátokkal inni (mert szép a kilátás) TISZTÁN emlékszem
mindenre fent voltunk az emlékműnél azt tudni kell hogy ez egy magán terület
és csak reggel 6:00 tól este 18:00 van nyitva tehát nem éppen legálisan voltunk ott
az emlékmű mögött van egy kis ösvény azon áthaladva egy egy kisebb mezőre jutunk
ki még mielőtt el kezdtünk volna inni  a kutyák nagyon elkezdtek ugatni a mező felől nem igazán hallatom
még kutyákat ugatni olyan volt mint mikor a kutya fél... mondtam Daninak nézük meg mi az
nehogy bajunk essen abból hogy magán területen vagyunk elindultunk a kis ösvényen és mikor az ösvény
végére értünk  a mező közepén látunk valamit ami nem ember volt, teljesen felegyenesedve a keze a térdéig
logót  a fizikuma is elégé furcsa volt valahogy túlságosan vékony volt ez most így hülyén hangzik de nagyon félelmetes
látvány volt, egy fa felé sétált a vicc az benne hogy tudta hogy mi ott vagyunk mert ránk nézet,csak azt nem tudom honnan tudta
mikor nagyon csendesek voltunk,ránk nézet vissza fordult és eltűnt a fa mögött nem jött elő a fa mögül mondjuk
nem is vártuk meg hogy még egyszer előjöjjön.
Vissza mentünk hozzánk és ott át beszéltük az eseményt de értelmes magyarázatot nem találtunk a történetre.
Rá 3 napra,  feküdtem az ágyamban (ez nyáron történt)   nyitva volt az ablakom ez olyan 21:00 22:00 ora között
volt már nem emlékszem pontosan ... és a kutyám el kezdet fel alá rohangálni a hátsó kert kapu és a bejárati kapu között 
 de mindezt  vonyítva szó szerint sírt a kutyám (SOHA nem csinált ilyet) elégé ismerős volt a dolog hisz az emlékműnél is így ugattak a kutyák      
gondoltam meg nézem mi lehet a baj, így egy söprűnyélél elindultam a kert fel gondoltam ha valami baj lesz a kutyám ugy is megvéd
ez persze nem így történt mert amint ki nyitottam a bejárati kis kaput a kutya beszaladt le feküt a bejárt ajtóhoz  a kertfele nézett   és
vicsorgott meg ijedtem nagyon kiváncsi természetű vagyok így elindultam a kert fel (persze nagyon lassan) és közben szolitgatam azt a valamit hogy ki vagy ?
meg ki van ott ? de válasz nem jött mikor kb 2 méterre voltam a kerti kaputól akkor hallotam egy nagy puffanást (mint amikor valaki átmászik a kerítésen )
 és egy furcsa nem emberi hangot  hirtelen a kutya is meg nyugodott ... utána olvastam hogy vannak olyan szagok ugyebár amit az emberek nem éreznek
de más állatok pl kutyák igen
és arra gondoltam hogy mi van ha az a lényeg érezte a szagom (am nem vagyok büdös nem erre kell gondolni) és ezért jött le ide...
de azot semmi eltünt teljesen (azota se mentem fel az emlékműhöz )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr402493215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naphasadás 2010.12.05. 22:54:03

Sziasztok ez velem történt: két hete álmodtam előtte folyamatosan arról, hogy valami figyel és elkap hátulról. Aztán szeretem a legendákat gondoltam utána nézek a vámpír legendáknak is. Ki mentem a konyhába inni gondolom láthatott.Az nap este halkan és udvariasan bekopottak az ajtón ezt még hallotta a macskánk is és neki állt nyávogni ezért gyorsan bementem a szó bába.
Megint álmodtam egy nővel, de szólt ,hogy nem az eredeti alakjában van. Aztán délelőtt szembe jött velem az utcán aranybarna haj lapizs lazuli kék szemek. Este meg követett közölte a fejembe , hogy ne féljek tőle ha megakart volna ölni már halott lennek. A vicc , hogy idáig mindenkire azt mondtam ,hogy hülye aki azt mondta ,hogy léteznek élő halatok. Hát most már én is elhiszem. egy jó tanács karó és verbéna (vasfüvek) a többi hülyeség nem lehet őket mással elpusztítani. De ne menjetek vadászni mert jóval erősebbek nálatok ,ha muszáj akkor használjátok.

Alensound 2011.02.21. 19:05:13

Érdekes. Tibi, megtudnád mondani hogy hol laksz? és melyik megyében..?

Bogsza 2011.03.04. 15:47:54

Szia!
Én egy médiumtól tudom, hogy vannak tanítók és azoknak ilyen a külselyük.Nem tapasztaltál más paranormális jelenségeket?Mert lehet hogy van érzéked az ilyenekhez.Persze lehetett más is...

icedestroyer 2013.12.27. 15:04:50

Lehet, hogy a karcsúember , angol foditásal slenderman. Ha még ecer látod fuss!
süti beállítások módosítása