Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BOO!

Tibi parajelenségei

2010.12.04. 18:52 | Andilona | 19 komment

Van egy másik dolog is ami nagyon zavar!!!
Ez kb 2 hete kezdődőt. A barátnőm kb 1.5 hónapja hagyott el, nagyon magam alatt voltam ez miatt, és ez csak azért érdekes mert tudom  hogy 
áradt belőlem a negativ energia  aminek a következménye az lett hogy
furcsa dolgok    
 történek a szobámban. Az egyik este olyan 1:30 fele lefekvéshez készülődtem le tettem magam mellé a laptopom  olyan 3-4 perc telhetett el mikor
hallottam hogy valami kaparja a laptop tetejét,nem mertem megnézni igy nem foglalkoztam vele, másnap este gépeztem és van egy sapka  a szobámba
ami fel van akasztva,gépezek és csak úgy magától lerepült az akasztóról, ami még nagyon érdekes hogy nem tudok éjszaka aludni amint eljön a késő este (olyan 23:15)
bedugul az orrom,mikor még is megpróbálok aludni valami nem hagyja hogy elaludjak ilyenkor zörejeket hallok meg valami állandóan meg fogja a lábam... ez nagyon ki borít
ma például a hajamat piszkálta, meg mostanában  egy ilyen mentás illatot érzek a szobámban nem mindig de ez is egyre sürüben érzékelhető jelenség...
nem szeretném hogy eldurvuljanak a dolgok ezért jó lenne ha valaki segítene.. szüleimnek nem szólok mert tuti hogy hülyének néznének ..

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr882493219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puma28 2010.12.06. 12:09:41

sziasztok,én most regisztráltam mert nagyon tetszik az oldal,imádom a paranormális jelenségeket,ufók,szellemek stb.szép napot mindenkinek még jövök

TomSon 2010.12.07. 19:05:18

Akkor nem vagy egyedül ,mert nekem is volt egy kis esti kalandom még vagy két hónapja. Este olvastam a szobámba mikor ilyen nyomasztó érzés kapott el...olyan volt mintha figyeltek volna (ezt már máskor is éreztem) hirtelen eszembe jutott az amit még 3 éve láttam (egy öregnéni szelleme vagy valami hasonlóé) és kirázott a hideg...így befeküdtem és aludni próbáltam ,de nem ment. Motoszkálást hallottam a szekrényem mögül és féltem. Szégyen ,de féltem. Hallottam közeledik a zaj (csattogások ,motoszkálás ,piszkálás) mire elérte az ágyam melletti részt a hang. Becsuktam a szemem és ellenkező irányba fordultam. Éreztem buherálja a takarót majd semmi. Iszonyatos volt. És egyszer belekapaszkodott a hajamba és erősen húzta ,majd mikor oda néztem volna elengedte és eltűnt. Mintha semmi nem lett volna ott. Azóta én sem alszok nyugodtan ,bár mostanra semmi hasonló nem volt. Remélem nem is lesz...

third life 2010.12.08. 10:47:23

Miért van az, hogy Tibi és Tomi ugyanazokat a helyesírási hibákat vétik? Egy ember kreálja a történeteket?

TomSon 2010.12.08. 11:02:50

például milyen helyesírási hibára gondolsz?
és képzeld el azt sem tudom ki ez a Tibi...csak hozzá szoltam a dolgokhoz ,de akkor max csendbe maradok.

2011.01.01. 15:33:04

bloghaláááál

lacy1990 2011.01.06. 01:04:47

Helló Tibi!
Lehet egyházi személytől kellene segítséget kérned,szerintem ők értenek hozzá,megszentelné a házat stb,általában ezért nem szoktak pénzt kérni de illik adni pár forintot.Ha nem válik be ez sem akkor lehet,hogy egy médium segítségét kéne kérned.Ne kezdj bele magadtól semmilyen rituáléba,mert veszélyes.

Vampire Girl.*.* 2011.02.12. 16:51:02

Hello!

Háát ..érdekes történet ..szerintem feszület a falon,ház szentelés,quija tábla ..stb. valami hasonló kéne neked szerintem! :D

Łastßreath 2011.03.04. 17:45:26

Egyszerűbben is távol lehet tartani a hívatlan "vendégeket". A quija táblát abszolút rossz ötletnek tartom. Hozzá nem értő még csak meg se próbálkozzon vele, mert abból oltári baj lehet!
Tegyél az ablakpárkányokra végig, vékonyan téglaport vagy sót. Minden ablakba az egyik szélétől a másikig, ugyanígy a bejárati ajtóval. Ha nem válik be, akkor tényleg médiumhoz kéne fordulni.

BosziGirl 2011.05.22. 17:02:35

Szólj a szüleidnek ennyi a tanácsom. Velem is szokott ilyen lenni de én már megszoktam. Tudom hogy erősebb vagyok mint az az izé.

Yorking 2011.05.24. 12:30:26

Sziasztok,

Édesapám sokszor emlegette, hogy bármi is hoz ki a sodromból, ne átkozzak, mert a fognak az átkaink! Számos történetet mesélt el, ami elgondolkoztató... Apai ágon a család boszorkány vérvonal?? :) Most mégis mást szeretnék megosztani veletek! Fiunkról készült egy 4d ultrahang videó. Pár pillanatra többször feltűnik a fejénél egy alak. Csak később vettük észre, amikor a videóból doki által készített pillanatképeket küldözgettük a családtagoknak. Nagyon viszontagságos volt a szülés... és sokáig intenzíven volt a picink. Szerencsére egészséges.
Azóta fiunk egy éves, és annak ellenére, hogy párommal egyikünk sem hisz különösebben a parajelenségekben, vagy más hasonlóban, meg vagyunk győződve róla, hogy a BaBánkat vigyázzák! :) Kiráz a hideg, ahogy írok róla! :) Küldök egy képet a videóból, ha végre rájövök hogy illesszem be... :)

Üdv: Yorking

Retro05 2011.06.04. 23:01:29

Sziasztok egy történetet akarok megosztani veletek..
1 éves voltam amikor meg halt anyum tesója meg a mamám egy balesetben . Kb 12 éves kóromig nem is volt semmi .... de aztán minden napos volt a parajelenség a mamámmal és a fiával..... Akkor történt ez velem hogy fél álomba voltam és azt álmodtam , hogy ki mentem wc re és a másik szobába láttam a mamámat és a fiát ahogy ültek az ágyon és fogták egymás kezét és ezt árnyképben láttam sötét volt minden de még is tiszta volt a kép... másnap reggel hol ébredek abba a szobába ahol láttam a mamámat de hogyan ha a másik szobába feküdtem le
még se álom volt ?
(és ez heti 4 alkalom volt de azóta elköltöztünk mert akkor még a dédimnél laktunk dédim mamám anyukája.... )

Sachia 2011.06.23. 12:38:30

Hát, nem tudom, de én kifejezetten szeretem a mentaszagot, meg amikor valaki piszkálja a hajamat. Persze nem erősen, csak úgy finoman. Velem is volt olyan, amikor olyan hangokat hallottam, mint amikor valaki püföli a klaviatúrát. Azzal nyugtattam magam, hogy csak a kazán kattog, de mi van , ha nem?

nehagyukmagunkatbantani 2011.07.06. 15:42:45

Só: Alkalmazzuk azon a helyen, ahol bemegyünk, de érdemes minden ablak, ajtónyílásba is tenni, ám ezt már a többi alkalmatlanság miatt, de ezekről majd lejjebb. Két lehetőség van, amit ajánlanak, és amit szoktam használni. Az egyik hogy a sót csíkban leöntünk az ajtónyíláshoz (Dupla ajtónál a zárt félhez is). A másik az, hogy feloldjuk vízben és széthintjük a kezünkkel, de hatásosabb és jobban fed, ha valamilyen permetező eszközzel visszük fel a felületekre. Ez utóbbi jó megoldás, ha nem akarjuk a sót állandóan kerülgetni (mert ugyebár nem szabad megtörni), mert, ahogy a víz elpárolog, a só fennmarad a lepermetezett részen. Ennek hátránya, hogy kevésbé erős, mint a só csíkok és többször is kell megújítani.

Fahéj: Általános védelmező, s tapasztalataim szerint, ha az ajtófélfára akasztunk egyet, még a negatív energiákat is elûzi, nemcsak megvéd.

nehagyukmagunkatbantani 2011.07.06. 15:50:21

Senkit nem akarok megijeszteni, de jobb nem beszélni erről. Nem egyszer halottam, hogy fizikálisan is bántották már az embereket ezek a démonok . De ha tudomást sem veszünk róluk és elsiklunk felette akkor nem lesz erejük és nem tudnak fizikálisan bántani. Sokat tudok én erről de azt kívánom bárcsak olyan normális lennék mint más felnőtt ember.

ShadowMester1995 2011.07.06. 19:12:19

Mindenkinek akimég látogatja és hasonló dolgokat érzékel mint Tompson ! Ne haggyátok a negatív energiát a szobátokban ! Ne hagyátok a pozítív energiával átitatot tárgyak segíthetnek ! pl kupák mert a szellemek az örömöt nem bírják !

D0mynyka (törölt) 2011.12.10. 08:55:49

ha szeretnéd a segítségem: domikinga@gmail.com

Klári2000 2012.04.06. 16:08:17

Velem egyszer az történt meg,hogy itt ülök a számítógépnél és mivel a földszint olyan hogy egybe van a konyha meg a nappali (csak a gép választja el) szóval itt ülök a gépnél és a hűtőből matatást vagy valami turkálást hallok....mintha valaki a hűtőnkben turkált volna :/ a frász jött rám....

Klári2000 2012.04.06. 16:08:17

Velem egyszer az történt meg,hogy itt ülök a számítógépnél és mivel a földszint olyan hogy egybe van a konyha meg a nappali (csak a gép választja el) szóval itt ülök a gépnél és a hűtőből matatást vagy valami turkálást hallok....mintha valaki a hűtőnkben turkált volna :/ a frász jött rám....

Klári2000 2012.04.06. 16:08:17

Velem egyszer az történt meg,hogy itt ülök a számítógépnél és mivel a földszint olyan hogy egybe van a konyha meg a nappali (csak a gép választja el) szóval itt ülök a gépnél és a hűtőből matatást vagy valami turkálást hallok....mintha valaki a hűtőnkben turkált volna :/ a frász jött rám....
süti beállítások módosítása