Paranormális Jelenségek

Ez a blog a "Paranormális Jelenségek"-el fog foglalkozni. Videókat,képeket akármien paranormális dolgot találtok, várom a: kisertetek@gmail.com-ra.

Utolsó kommentek

  • BazaltKaresz: @Regina Gerzsenyi: Hatalmas baromságot írsz. A többiekkel elhitetheted, hogy nagy eszed van a tére... (2023.05.30. 10:53) Szellem videó Somogy megyében
  • PIi: @br1Koo: De amúgy ha figyeltél volna, akkor láttad volna, hogy a tükrökről van szó... (2020.08.25. 10:15) Szellem a tükörben
  • Regina Gerzsenyi: Sziasztok! Megnéztem a "szellem videó Somogy megyében" című videót és szeretnék segíteni ebben ho... (2020.03.29. 22:37) Szellem videó Somogy megyében
  • Krisztián Szöllősi: @Mate811: buta vagy , törjön rád egy cigány család átka (2018.11.27. 16:16) Szöllősi Norbert története
  • Krisztián Szöllősi: @garfield005: nem tudom pontosan hol volt az x de a szoba alatt a padlás van -a “legkissebb öccs” (2018.11.27. 16:15) Szöllősi Norbert története
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BOO!

Ádám13 esete

2010.11.28. 08:31 | Andilona | 3 komment

Köszi szépen, Ádám13! Andilona

Sziasztok.Én Ádám vagyok 13 éves.Külföldön élek pontosabban Ukrajnában közel a határhoz Beregszászban.Azért mondtam el ezeket mert nagy szerepe van a történethez.
Rokonaink vannak ukránok és ellátogattunk ott is aludtunk.Boharavicának hívják a falut.Mi persze alig tudunk ukránul na mindegy.
Na szóval úgy két éve elmentünk oda és a rokon beszélt róla hogy a falu végében kicsit túl rajta van egy erdő és ott szaladgál a CSORT.A CSORT jelentése ördög.
Hát mi kiváncsi emberekhez híven meg akartuk nézni mien az a CSORT.Elmentünk az erdő szélére és úgyy magyarázta hogy mindig pontban 12-kor elkezd szaladgálni a csort és kiabálni.Szóval mi elmentünk az erdőhöz és ott legeltették a teheneket.És várunk várunk erre egy kis idő mulva elkezd szaladgálni ilyen fehér valami és kiabál olyan jó hangosan.
Hát mi nem értettünk figyeltünk egyszer csak eltünt.A tesóm olyan jó bátor legényhez híven azt mondja menjünk nézzük meg mivan arra és megnéztük találtunk egy lábnyomot és lefényképeztük.Persze sajna a kép bezöldült és letöröltük.Viszont a CSORT-ról készitettünk képet és láss csodát a fényképen nem látszott semmi.Pedig ott volt látta 6 ember.Aznap a rokon enm tudott aludni mi meg rimánkodtunk hogy had menjünk haza hisz féltünk a CSORT-tól.
UI: ez az én történetem

A bejegyzés trackback címe:

https://kisertetek.blog.hu/api/trackback/id/tr802478247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cmartin 2010.11.30. 11:37:54

Üdv! Cmartin vagyok nem egyszer vettem észre
hogy különös dolgok történtek a lakásomban. Hangokat halotam és különös olgokat látam.
Én nem igazán hitem a paranormális jelenségekben. Keresgéltem a neten és rájuk találtam www.kisertetjaras.mlap.hu.
Ök video foto és hang anyagot készitetek az eseményekröl. És hála nekik én megnyugotam hogy nem csak képzelödöm tényleg történek ilyen dolgok! Ugy hogy én már hiszek a paranormális tevékenységekben!
Ha te is kiváncsi vagy hogy mi történek a lakásodban hivd keresd fel öket. Nekem segitetek! www.kisertetjaras.mlap.hu

Elene 2010.12.18. 14:21:12

szia én is Ukrajnai vagyok csak nevetlen faluban élek és tudom hogy hol van beregszász

Adam13 2011.01.31. 15:06:11

Na az jó ha tudod.
süti beállítások módosítása